نجات بوریس جانسون از غرق شدن در دریا

کدخبر: ۴۳۱۸۸۸
روزنامه تایمز گزارش داد که نخست‌وزیر بریتانیا سال گذشته در تعطیلات تابستانی خانوادگی خود در اسکاتلند نزدیک بود در دریا غرق شود.
نجات بوریس جانسون از غرق شدن در دریا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا سال گذشته در تعطیلات تابستانی خانوادگی خود در اسکاتلند نزدیک بود در دریا غرق شود.

تایمز نوشت که نخست‌وزیر، آن زمان وقت خود را در سواحل شمال غربی ارتفاعات همراه با  نامزدش «کری سیموندز» و پسرش «ویلفرد» می‌گذراند.

در ادامه این گزارش آمده است: «گمان می‌رفت که اقامت آن‌ها در این منطقه بدون حادثه به پایان رسیده باشد اما منابع آگاه در حال حاضر می‌گویند که جانسون در دریا نیاز به غریق نجات پیدا کرده بود، زیرا از ساحل دور شده بود».

منابع ناشناس گفتند که جانسون هنگام قایقرانی از آب بیرون کشیده شده است. یکی از آن‌ها می‌گوید: «او مدام پیش می‌رفت و از ساحل دور می شد».

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی شخصی جانسون از ساحل وضعیت را زیر نظر داشتند و در حال بررسی تماس با یک بالگرد نجات بودند.

این روزنامه تأکید کرد که جانسون سرانجام موفق شد در نیمه راه به عقب برگردد ، اما مأموران امنیتی در کنار او شنا کردند تا در مسیر بازگشت به او کمک کنند.

این منبع افزود: «در نهایت همه چیز خوب بود اما می‌توانست به یک فاجعه تبدیل شود»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید