پیام فرمانده کل ارتش خطاب به فرمانده نیروی انتظامی

کدخبر: ۴۴۵۹۴۴
امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش طی پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
پیام فرمانده کل ارتش خطاب به فرمانده نیروی انتظامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان پرتلاش و همیشه در صحنه این نیرو در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

فرمانده محترم، جهادی و مردمی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری.

سلام علیکم.

هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه ایثارگران آن نیروی ولایی و مردمی است که با اندیشه ملهم از قران و عترت و رهنمود‌های حکیمانه امام خامنه‌ای عزیز در تامین امنیت کشور عزیزمان و خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نکرده اند.

کارکنان مخلص، مقتدر و سخت کوش آن نیروی خوشنام با حضور موثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستا‌ها و راه‌ها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

امروز به خط رضایت فرمانده معظم کل قوا و به کوری چشم دشمنان، همدلی و تعامل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار مطلوب قرار داشته و در پرتو رهنمود‌های راهگشای امام خامنه‌ای عزیز، این اتحاد و همیاری در راستای تقویت عزت و اقتدار ایران سربلند اسلامی و خدمت به مردم، ارتقا یافته است.

اینجانب ضمن تبریک ایام بزرگداشت نیروی انتظامی و با ادای احترام به روح مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران آن نیروی پر افتخار، از خدای متعال توفیقات روزافزون فرمانده ولایی و مخلص و رزمندگان عزیز و نجیب نیروی انتظامی را مسئلت داشته و امیدوارم در اعتلای نام و جایگاه ایران سربلند اسلامی و خدمت هر چه بیشتر به مردم مومن، شریف و شایسته کشور عزیزمان بیش از پیش موفق وسربلند باشید.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید