عباس زاده به الهام علی اف: اطلاعات غلط به شما دادند

کدخبر: ۴۴۷۶۵۴
یک نماینده مجلس گفت: ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر است حتی قوانین کیفری شدید در حوزه مواد مخدر «در راستای بازدارندگی»، در ایران وضع شده است.
عباس زاده به الهام علی اف: اطلاعات غلط به شما دادند

​به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، محمود عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به  اظهارات اخیر الهام علی‌اف، گفت: تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران بر علیه قاچاق مواد مخدر در دنیا بی نظیر است اگر غیر از این بود کل اروپا و قفقاز گرفتار تبعات مواد مخدر می شد.

وی با بیان اینکه ایران هزاران شهید و مجروح در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده‌ است، ادامه داد: برخی اظهارات بر علیه حسن همجواری و همسایگی است. نباید بین دو ملت هم کیش و مسلمان شکاف ایجاد شود.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه متأسفانه بدخواهان دو ملت مسلمان دنبال شکاف بین دو کشور اسلامی و همسایه هستند، عنوان کرد: ایران در خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر است حتی قوانین کیفری شدید در حوزه مواد مخدر «در راستای بازدارندگی»، در ایران وضع شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینک  در استفتائات رهبر معظم انقلاب اسلامی، استفاده و حمل و نقل مواد مخدر حرام است، اظهار داشت: با توجه به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور کشور آذربایجان به نظر می‌رسد اطلاعات غلطی به آقای علی‌اف داده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید