پاشینیان به دردسر افتاد/ مردم ارمنستان به خیابان‌ها آمدند

کدخبر: ۶۰۰۲۰۱
اقتصاد نیوز: از اوایل امروز صبح نافرمانی مدنی در ایروان آغار شده و خیابان های فراوانی مسدود شدند. در میدان جمهوری این شهر تعداد زیادی مامور انتظامی مشاهده می شود.
پاشینیان به دردسر افتاد/ مردم ارمنستان به خیابان‌ها آمدند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از  ایرنا، تارنمای خبری ارمنستانی «نیوز» به نقل از یکی از نمایندگان مجلس و از اعضای احزاب مخالف دولت خبر داد که نافرمانی مدنی در پایتخت و مناطق متعددی از این کشور در جریان بوده و تاکنون بیش از ۲۰۰ معترض بازداشت شده اند.

 ایشخان ساقاتِلیان در صفحه فیس بوک خود افزود: نمایندگان اپوزیسیون و وکلا تلاش می کنند تا از حقوق این شهروندان محافظت کنند.

به نوشته نیوز، از اوایل امروز صبح نافرمانی مدنی در ایروان آغار شده و خیابان های فراوانی مسدود شدند. در میدان جمهوری این شهر تعداد زیادی مامور انتظامی مشاهده می شود. همچنین در جریان برخورد با این اعتراضات، تادووس آوتیسیان از معاونان مجلس و گاگیک میناسیان معاون پیشین قوه مقننه ارمنستان نیز بازداشت شدند.

در اعتراض به نحوه رسیدگی دولت نیکول پاشینیان به مسئله قره باغ، گروهی از معترضان در روزهای اخیر به خیابان ها آمده و در برابر مجلس این کشور تجمع کردند.

وازگن مانوکیان، نخستین نخست وزیر ارمنستان پیشتر اعلام کرده بود که ارمنستان به مدت سه روز از اوایل صبح تا شامگاه فلج خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید