معرفی برندگان و بازندگان بازی پرسپولیس-النصر!

کدخبر: ۵۹۹۴۱۴
اقتصادنیوز: اعتماد در یادداشتی به حضور کریستیانو رونالدو در تهران پرداخت.
معرفی برندگان و بازندگان بازی پرسپولیس-النصر!
به گزارش اقتصادنیوز در این مطلب آمده است: حضور بازیکنی مثل رونالدو در ایران اتفاقی نیست که هر سال رخ بدهد. اصلا شاید بهتر باشد بگوییم هر چند ده سال ممکن است چنین شرایطی فراهم شود. بنابراین طبیعی است که مردم هیجان داشته باشند، اخبار در مورد رونالدو باشد یا حتی عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی عوض اینکه پشت دروازه حریف بنشینند، همه بروند پشت دروازه پرسپولیس تا چند فریم بیشتر از مشهورترین ستاره فوتبال ثبت کنند. حضور رونالدو در ایران چند بازنده و برنده داشت. 

برنده: النصر، این جمله شبیه جملات قصار جواد خیابانی است، اما خب النصر بازی را دو- هیچ برد پس جزو برنده‌هاست!

بازنده: پرسپولیس. با همان منطق پرسپولیس هم در خانه یک شکست تلخ را تجربه کرد و نامش می‌رود جزو بازنده‌ها!

برنده: فاطمه حمامی، هنرمند معلول کشورمان که آرزو داشت رونالدو را ببیند به آرزوی خود رسید. رونالدو با این نقاش دیدار کرد، او را در آغوش کشید و با تابلوهایی که فاطمه با پا کشیده بود عکس یادگاری انداخت. این صحنه‌ها واقعا بی‌نظیر بود. 

بازنده: رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس با اینکه توانست با جور کردن ملاقات رونالدو با فاطمه یک حرکت زیبا به ثبت برساند، اما به خاطر رفتارهایش در مراسم استقبال از رونالدو، مخصوصا بردن دخترش به فرودگاه امام می‌رود جزو بازنده‌ها.

برنده: مدیران رسانه‌ای النصر. بچه‌های رسانه‌ای النصر از همه اتفاقات رخ داده در ایران به نفع خودشان استفاده کردند. از دویدن مردم دنبال اتوبوس رونالدو بگیرید تا ملاقات سی‌آرسون با کودک گریان هتل و عکس گرفتن کریس با بچه‌ها قبل از ترک استادیوم آزادی.

بازنده: مدیران رسانه‌ای پرسپولیس. برعکس عربستانی‌ها بچه‌های رسانه‌ای پرسپولیس بهره خاصی از حضور رونالدو در تهران نبردند. همان چهارتا عکس و ویدیویی هم که منتشر کردند بیشتر انتقادبرانگیز شد! 

برنده: شبکه‌های عربستانی. رسانه‌ها و شبکه‌های عربستانی از یک ماه پیش حسابی از نبود زیرساخت‌ها در ورزشگاه آزادی انتقاد کردند، طعنه زدند و با مقایسه خودشان با ما حال کردند. همین بعد از بازی بود که یکی از این مجری‌های سعودی گفت با دیدن استادیوم آزادی یاد 30 سال پیش خودمان افتادم! خدا را شکر ما عربستانیم! 

بازنده: مدیران ورزشگاه آزادی و صداوسیما. طبیعتا دلیل اینکه عربستانی‌ها توانستند روی موج کیفیت بد ورزشگاه‌ آزادی و تصاویر تلویزیونی سواری کنند مدیران این دو مجموعه هستند. صداوسیمایی که آخرش هم نتوانست چهار تا دوربین باکیفیت ببرد استادیوم در کنار مدیران آزادی که از پس نگهداری چمن هم برنمی‌آیند. 

برنده: کریستیانو رونالدو. شخصیت کریستیانو رونالدو واقعا بی‌نظیر است. او در طول کمتر از 48 ساعت حضور در ایران صحنه‌هایی بی‌نظیر از انسانیت را به تصویر کشید. از برآورده کردن آرزوی چند نفر تا پستی که به نشانه قدردانی از مردم ایران گذاشت.

در حالی که خیلی از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی داشتند هواداران ایرانی را به خاطر اشتیاق به فوتبال و رونالدو مورد تمسخر قرار می‌دادند، کریس با یک پست اینستاگرامی که قطعا از همه رسانه‌های دنیا بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد ورق را برگرداند.

رونالدو خیلی ساده نوشت: تشکر بسیار ویژه از هواداران و همه مردم ایران که این دیدار را برای ما خاص کردند چنین استقبالی گرم و باورنکردنی بود.

برنده: مردم ایران. هر قدر عده‌ای از مدیران با بی‌مسوولیتی و بی‌فکری باعث بروز مشکل شدند، هر قدر استادیوم خراب بود و تصاویر بی‌کیفیت، هر قدر پرسپولیس بد بازی کرد و شهاب زاهدی ناامیدکننده ظاهر شد، هر قدر رفتار مدیران پرسپولیس زشت بود تصویری که در ذهن فوق ستاره فوتبال دنیا نقش بست یک تصویر گرم و دوستانه بود. تصویر مردمی که عاشقانه فوتبال و ستاره‌هایش را دوست دارند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید