آرسن ونگر: 3 بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

کدخبر: ۲۱۵۹۸۷
اقتصاد نیوز: آرسن ونگر از پیشنهاد باشگاه رئال مادرید برای مربی گری این تیم پرده برداشت. ونگر: با اینکه پیشنهاد رئال وسوسه انگیز بود؛ اما به باشگاه آرسنال خیانت نکردم.
آرسن ونگر: 3 بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

به گزارش اقتصاد نیوز، به نقل از انتخاب؛ «وقتی استادیوم جدید را ساختیم، بانک‌ها از من خواستند پنج سال دیگر بمانم، نخستین بار که رئال مادرید پیشنهاد کرد در آن پنج سال بود و من فکر کردم نمی‌توانم این کار را انجام دهم، این کار خیانت به باشگاه است. می‌دانید، فکر می‌کنم دو یا سه بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم. وقتی بچه بودم یکی از تیم‌هایی که دوست داشتم، رئال مادرید بود اما احساس کردم دوران خیلی حساسی برای آرسنال است. شما همیشه برای رفتن به رئال مادرید وسوسه می‌شوید چون به من پیشنهاد کردند کنترل کل باشگاه را به دست بگیرم اما در نهایت جواب منفی دادم. به خیلی باشگاه‌ها پاسخ منفی دادم و حالا خوشحالم از جایی که در آن ایستاده‌ام.»

این مربی فرانسوی خود را برای یک چالش جدید آماده می‌کند بعد از آنکه تصمیم گرفت قرارداد دوساله خود با توپچی‌ها که در تابستان 2017 بسته شد را در میانه راه فسخ کند و به کار در آرسنال پایان دهد. معلوم نیست کار بعدی او چیست اما این مربی 68 ساله بعد از حضوری طولانی در شمال لندن، مایل نیست در یک تیم انگلیسی دیگر کار کند.

او می‌توانست خیلی قبل از این از آرسنال برود اگر یکی از پیشنهادهای مطرح شده را می‌پذیرفت اما ترجیح داد در آرسنال بماند و به تعهداتش عمل کند. ونگر گفت: «وقتی استادیوم جدید را ساختیم، بانک‌ها از من خواستند پنج سال دیگر بمانم، نخستین بار که رئال مادرید پیشنهاد کرد در آن پنج سال بود و من فکر کردم نمی‌توانم این کار را انجام دهم، این کار خیانت به باشگاه است. می‌دانید، فکر می‌کنم دو یا سه بار پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم. وقتی بچه بودم یکی از تیم‌هایی که دوست داشتم، رئال مادرید بود اما احساس کردم دوران خیلی حساسی برای آرسنال است. شما همیشه برای رفتن به رئال مادرید وسوسه می‌شوید چون به من پیشنهاد کردند کنترل کل باشگاه را به دست بگیرم اما در نهایت جواب منفی دادم. به خیلی باشگاه‌ها پاسخ منفی دادم و حالا خوشحالم از جایی که در آن ایستاده‌ام.»

او که با سبک مربیگری خود فوتبال انگلیس را متحول کرده، مورد توجه اتحادیه فوتبال این کشور هم قرار گرفت اما آنها هم همان پاسخ رئال مادرید را از این تاکتیسین بزرگ دریافت کردند: «من دو یا سه بار جواب رد دادم، مشغله روزانه آن موقع برایم خیلی مهم بود. بارها گفتم یک انگلیسی باید مربی تیم ملی این کشور باشد. این تیم یک کشور فوتبالی بزرگ با مربیان باکیفیت است و فکر کردم شاید درست نباشد که من مربی این تیم شوم.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید