شوالیه موسیقی راک‌ در جایگاه ویژه بازی فرانسه‌بلژیک که بود؟ + تصاویر

کدخبر: ۲۲۵۱۸۷
اقتصادنیوز: مهمان مشهور حاضر در ورزشگاه محل برگزاری رقابت نیمه نهایی جام جهانی، کسی جز «سِر میک جَگِر» نبود. او به همراه اعضای خانواده‌اش به تماشای رقابت بلژیک و فرانسه نشست.
شوالیه موسیقی راک‌ در جایگاه ویژه بازی فرانسه‌بلژیک که بود؟ + تصاویر

تماشاگر ویژه بازی نیمه نهایی جام جهانی 2018

میک جگر  بازی نیمه نهایی فرانسه بلژیک را از جایگاه ویژه تماشا کرد

به گزارش اقتصادنیوز، مهمان معروف ورزشگاه محل برگزاری رقابت نیمه نهایی میان دو تیم قدر اروپایی، کسی جز «سِر میک جَگِر» نبود. او به همراه خانواده‌اش به تماشای رقابت پایاپای بلژیک و فرانسه نشست. فرانسه پرستاره‌ای که از همان ابتدا چشم به جام زرین دوخته بود و بلژیکی که کم از فرانسه ستاره‌های رنگارنگ و خلاق نداشت، نتیجه با یک گل به سود تیم فرانسه تمام شد تا این تیم راهی فینال شود و بلژیک به انتظار بازی بعدی بنشیند تا رقیب خود در بازی رده‌بندی را از میان کرواسی و انگلیس بشناسد. اما مهمان ویژه این برنامه که بود و لقب افتخاری سِر را به پاسداشت کدام فعالیت‌های خود دریافت کرد؟

میک جگر  بازی نیمه نهایی فرانسه بلژیک را از جایگاه ویژه تماشا کرد

سر مایکل فیلیپ میک جَگِر (به انگلیسی: Mick Jagger) (زادهٔ ۲۶ ژوئیه ۱۹۴۳) دارندهٔ لقب افتخاری سِر و برندهٔ جایزه‌های گلدن گلوب و گرَمی، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کنندهٔ موسیقی و فیلم و بازیگر انگلیسی است. او بیشتر شهرت‌اش را در جایگاه خوانندهٔ گروه رولینگ استونز کسب کرده‌است.

میک جگر  بازی نیمه نهایی فرانسه بلژیک را از جایگاه ویژه تماشا کرد

میک جَگِر هم‌کاری‌اش با رولینگ استونز را در سال‌های آغازین دهه ۱۹۶۰ میلادی و در بدو تاسیس گروه آغاز کرد که تا به‌امروز هم‌چنان ادامه دارد. جَگِر به همراه کیث ریچاردز (گیتاریست گروه) یکی از زوج‌های مشهور ترانه‌سرایی هستند و همکاری‌های آن‌ها در اواسط دههٔ ۱۹۶۰ رولینگ استونز را-از گروهی که در آغاز به بازخوانی آثار هنرمندان ریتم اند بلوز می‌پرداخت- به یک گروه مطرح موسیقی راک اند رول تبدیل کرد. در آن سال‌ها مسئلهٔ اعتیاد جَگِر و روابط عاشقانهٔ او باعث می‌شدند تا همواره نام‌اش در مرکز توجه رسانه‌ها باقی بماند. آن‌ها اغلب از او یک چهرهٔ «ضد فرهنگی» ارائه می‌دادند. در سال‌های پایانی آن دهه، میک جَگِر بازیگری را به موازات فعالیت موسیقی‌اش آغاز کرد و در اولین فیلم‌های‌اش نمایش و نِد کِلی ایفای نقش کرد.ویکیفارسی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید