باشگاه استقلال: سوپرجام را قبول نداریم

کدخبر: ۲۷۵۲۴۵
استقلالی‌ها با انتشار بیانه‌ای دربی دهم فروردین را دربی 89 خواندند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه استقلال در آستانه دربی با پرسپولیس، بیانیه ای را منتشر کرده است. در بخشی از این بیانیه آمده است: «چند روز پیش آماری از سوی تیم رسانه‌ای باشگاه استقلال منتشر مبنی بر اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس تاکنون ۸۸ بار به مصاف هم رفته‌اند و سهم استقلال ۲۶ پیروزی، سهم پرسپولیس ۲۱ برد و در نهایت ۴۱ بازی هم با تساوی به پایان رسیده است. ارائه این آمار با پرسش‌هایی از سوی هواداران همراه شد که آیا باشگاه استقلال، سوپر جام را به رسمیت شناخته؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت که باشگاه استقلال نتیجه سوپر جام را به رسمیت نشناخته است و منتظر نتیجه دادگاه عالی داوری ورزش است.»

استقلالی ها در ادامه ثابت می کنند دربی دهم فروردین هشتاد و نهمین تاریخ استقلال و پرسپولیس است: «در آمارهای ارائه شده از دربی، یک دربی مغفول مانده است. مهدی حدادپور با همکاری فدراسیون آمار و ارقام، سال گذشته بعد از تحقیقات مفصل، ثابت کردند که یک داربی در آمارهای دربی جا مانده است. این دربی، دومین دربی است که در ۲۷ مرداد سال ۴۷ برگزار شده و با تساوی یک بر یک به پایان رسیده است. این دیدار دوستانه بوده است و هدایت استقلال را مرحوم علی دانایی فر و هدایت پرسپولیس را پرویز دهداری برعهده داشته است.»

علی جباری و مهدی کشاورز دو پیشکسوت استقلال با تایید این اتفاق به سایت رسمی باشگاه استقلال گفته اند لباس استقلال در این دیدار آبی کمرنگ بوده است. این دیدار به مناسبت سالگرد کودتای ۲۸ مرداد که علیه دولت ملی دکتر مصدق انجام شده بود، برگزار شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید