جاده هراز بازگشایی می‌شود

کدخبر: ۲۷۵۸۳۶
اقتصادنیوز: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: جاده هراز پس از سه روز بسته بودن، ساعت 18 عصر چهارشنبه از جانب شمال به جنوب بازگشایی می شود.
جاده هراز بازگشایی می‌شود

سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌ و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به بارش های اخیر و ریزش کوه، جاده هراز به مدت سه روز بسته بود که امروز با توجه به حجم ترافیک از شمال به جنوب، این مسیر از ساعت 18 باز می شود اما از جنوب به شمال تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی ادامه داد: مسافران می توانند از جاده فیروزکوه به سمت شمال تردد کنند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به حجم ترافیک در مسیرهای شرق استان تهران نیز گفت: جاده فیروزکوه در دو روز گذشته شاهد ترافیک بسیار سنگین است که از مسافران می خواهیم دقت لازم را در این مسیر داشته باشند.

سرهنگ محبی بیان کرد: همچنین به دلیل طولانی بودن مسیر و حجم ترافیک، با توجه به اینکه بیشترین حوادث به علت خستگی و خواب آلودگی است، انتظار می رود رانندگان پیش از آغاز بازگشت از سفر استراحت کافی داشته باشند و در طول مسیر در صورت بروز خستگی در نقاط امن توقف کنند.

وی افزود: رانندگان وسایل نقلیه طول مسیر را جزیی از سفر خود بدانند و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نکنند و سعی کنند با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید