به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

نمایشی درباره زندگی یک بازیگر + ویدئو

کدخبر: ۲۸۱۸۸۷
اقتصادنیوز: در ماه مبارک رمضان مخاطبان تئاتر کمتر از نمایش‌های روی سخنه دیدن می‌کنند. اما برخی از نمایش‌ها ارزش تماشای شهامت کارگردانانی که در این ماه مبارک نیز دست از کارهای فرهنگی نکشیده‌اند را دارا هستند.
نمایشی درباره زندگی یک بازیگر + ویدئو

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از  روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی؛ نمایش «کار هنرپیشه روی خود» به نویسندگی و کارگردانی نادر خوشبخت ، از ۱۶ اردیبهشت ماه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود.

نمایش "کار هنرپیشه روی خود" به نویسندگی و کارگردانی نادر خوشبخت، از 16 اردیبهشت ماه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی با به صحنه می رود.

گفتنی است در این نمایش نادر خوشبخت به ایفای نقش پرداخته و حسن مهاجر  (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، مجتبی فتاحی (مشاور هنری)، امین اسفدیار  (مشاور کارگردان)، حسین خزایی، آنالی شکور  (صدا)، الناز قادر پور  (طراح لباس)، نادر خوش بخت (طراح صحنه)، میثم خاوری  (طراح پوستر)، حسن مهاجر (ویدئو آرت)، مهرداد افشار، محسن الماسی (طراح و ساخت تیزر)، مهرداد افشار  (مدیر اجرا) و حمید نادری (مدیر صحنه) به همگاری می پردازند.

بنا به گفته کارگردان، این اثر درباره "یک ساعت از زندگی یک بازیگر در یک موقعیت خاص در خانه اش حوالی غروب" است.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش "کار هنرپیشه روی خود" که تا اول خرداد 98 هر روز –به جز شنبه ها- در ساعت 20:15 به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 نادر خوشبخت اولین کار نمایشی خود را در سالن کوچک مولوی روی صحنه می برد. او متولد ۱۳۶۹ و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تهران است. 

این هنرمند جوان که عنوان نمایش خود را از کتاب «آماده سازی هنرپیشه» (کار هنرپیشه روی خود) نوشته استانیسلاوسکی برداشته است در مورد اولین کار نمایشی خود در کسوت کارگردان  گفت: اسم این نمایش از فصل اول در جلد اول کتاب «آماده سازی هنرپیشه» گرفته شده است. 

و درباره دلیل خود به اجرای تئاتری درباره مقوله بازیگری توضیح داد: من تا پیش از این همواره در فضای بازیگری بودم و دغدغه من بازیگری بود.

خوشبخت در مورد داستان نمایش «کار هنرپیشه روی خود» گفت: این نمایش موقعیتی از یک بازیگر در مدت یک ساعت از زندگیش را روایت می کند که در شرایطی خاص قرار می گیرد. 

ای بازیگر تئاتر در پیان عنوان کرد: من برای این نمایش تقریباً هفت ماه تمرین کردم که به ایجاد پلاتو و سپس اجرا در سالن کوچک مولوی منجر شد.

نمایش «کار هنرپیشه روی خود» به کارگردانی نادر خوشبخت و بازی خودش از ۱۶ اردیبهشت تا اول خرداد ساعت ۲۰:۱۵ در سالن کوچک مولوی روی صحنه می رود.

بنا به گفته کارگردان، این اثر درباره «یک ساعت از زندگی یک بازیگر در یک موقعیت خاص در خانه اش حوالی غروب» است.

علاقه‌مندان برای دیدن نمایش «کار هنرپیشه روی خود» که تا اول خرداد ۹۸ هر روز –به جز شنبه ها- در ساعت ۲۰:۱۵ به صحنه می‌رود، می‌توانند به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به آدرس خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید