مذاکرات نهایی در ترکیه؛ جانشین برانکو تعیین شد!

کدخبر: ۲۹۰۶۰۱
به گزارش اقتصادنیوز سرمربی کروات 65 ساله که سابقه کار در تیم ملی کرواسی را دارد، گزینه نهایی پرسپولیس برای پست سرمربیگری است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت به زودی سرمربی خود را خواهند شناخت. احتمالا همچون برانکو ایوانکوویچ، سرمربی آینده پرسپولیس کروات خواهد بود و هیچ بعید نیست که نام او آنته چاچیچ، سرمربی سابق تیم ملی کرواسی و دیناموزاگرب باشد.

فردا ایرج عرب به ترکیه می رود تا با گزینه نهایی قرمزها یعنی چاچیچ مذاکره کند و احتمال دارد تا او نیز مثل برانکو قرارداد خود را در کشور همسایه ترکیه به امضا برساند.

چاچیچ 65 ساله از 23 سال قبل کار مربیگری را استارت زد و برخلاف دوران بازی، روزهای بسیار خوبی را در پست سرمربیگری سپری کرد. او در تیم های مشهور لیگ کرواسی یعنی اینتر زاپرشیچ، لوکوموتیو، دینامو زاگرب و... مربیگری کرد و موفق شد در سطوح مختلف لیگ کشورش، قهرمانی را تجربه کند. آنته چاچیچ همچنین در سال 2012 موفق شد با دیناموزاگرب در لیگ کرواسی دبل کند.

آخرین دوره مربیگری چاچیچ در تیم ملی کرواسی رقم خورد. پس از اخراج نیکو کواچ، چاچیچ جای او را در تیم کرواسی گرفت و موفق شد به یورو 2016 راه پیدا کند. کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت های اروپا اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی برود اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات ها مغلوب کریستیانو رونالدو و تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

نکته قابل توجه درباره این مربی صاحب سبک این است که او هیچگاه در فوتبال آسیا مربیگری نکرده و خروجش از اروپا به کار در تیم ملی بزرگسالان و جوانان لیبی مربوط می شود.

حالا باید دید پس از ناکامی در عقد قرارداد با یحیی گل محمدی و طرح گزینه های مختلف، آیا پرسپولیسی ها می توانند با این مربی کروات کهنه کار، باتجربه و پرسابقه قرارداد ببندند یا خیر.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید