حکم توقیف فیلم «خانه پدری» به سازمان سینمایی ابلاغ شد

کدخبر: ۳۰۹۶۲۹
اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی از ابلاغ حکم توقیف فیلم «خانه پدری» به این سازمان خبر داد.
حکم توقیف فیلم «خانه پدری» به سازمان سینمایی ابلاغ شد

به گزارش اقتصادنیوز، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد که حکم توقیف خانه پدری از دادسرای فرهنگ و رسانه به این سازمان ابلاغ شده است.

فروش اینترنتی این فیلم نیز در سامانه سینما تیکت متوقف شد.

صبح امروز خبر توقیف دوباره فیلم سینمایی خانه پدری در فضای مجازی در حالی دست به دست شد که روابط عمومی سازمان سینمایی در نخستین واکنش از این ماجرا اظهار بی‌اطلاعی کرد.

فیلم سینمایی خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری که از روز چهارشنبه گذشته (یکم آبان ۱۳۹۸) برای بار دوم در سینماهای سراسر کشور روی پرده رفته بود.

پیش از این و در دی ۹۳ نیز این فیلم برای نخستین بار در گروه هنر و تجربه اکران شد که تنها یک روز دوام آورد و از پرده سینماها پایین کشیده شد.

این فیلم که قصه اتفاق‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اواخر دوره قاجار) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کند با بازیگرانی همچون متین کتکی، مهدی هاشمی، شهاب حسینی و مهران رجبی، ناصر هاشمی، مینا ساداتی، نازنین فراهانی و… در چند اپیزود ساخته شده و مسائل و مشکلات زنان ایران را در هفتاد سال اخیر به تصویر کشیده‌است. در این فیلم ناصر هاشمی (نقش جوانی) و مهدی هاشمی (نقش میانسالی) کاراکتر اصلی این فیلم را، که روایت زندگی‌اش از پانزده تا هشتاد سالگی به تصویر کشیده شده، بازی می‌کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید