مرسدس بنز جی‌ال‌ای ۲۰۲۰ + ویدئو

کدخبر: ۳۱۶۰۳۴
اقتصادنیوز: مرسدس بنز کلاس GLA جدید با تغییرات فراوان در سیستم محرکه، طراحی بیرونی و داخل کابین رونمایی شد و سال ۲۰۲۰ در بازارهای اروپایی و آمریکا عرضه می‌شود.
مرسدس بنز جی‌ال‌ای ۲۰۲۰ + ویدئو

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از بلومبرگ؛ مدل‌های استاندارد مرسدس بنز کلاس GLA عبارت‌اند از GLA 250 محرک جلو و GLA 250 4MATIC تمام چرخ محرک. هر دو مدل از پیشرانه‌ی چهار سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ برخوردار هستند که ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور دارند. قدرت از طریق جعبه‌دنده خودکار دوکلاچه هشت سرعته به سمت چرخ‌های محرک می‌رود.

همچنین مرسدس مدل AMG GLA 35 از پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می‌برد که ۳۰۲ اسب‌بخار قدرت در ۵،۸۰۰ دوربردقیقه و ۴۰۰ نیوتن‌متر گشتاور در محدوده‌ی ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ دوربردقیقه تحویل می‌دهد. پیشرانه به جعبه‌دنده خودکار هشت سرعته AMG Speedshift DCT 8G با حالت دستی مجهز شده است که نیرو را از طریق سیستم تمام چرخ محرک متغیر AMG Performance 4MATIC به هر چهار چرخ منتقل می‌کند و در ۵.۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

قیمت‌گذاری برای این مدل‌های مرسدس بنز کلاس GLA هنوز اعلام نشده است. انتظار می‌رود که قیمت پایه مانند مدل‌های کنونی GLA و GLB حدود ۳۵ هزار دلار باشد. 

مسئولان مرسدس بنز اعلام کرده‌اند که GLA 250 و GLA 250 4MATIC تابستان امسال در دسترس خواهند بود و GLA 35 نیز در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید