آلودگی هوای شهرهای صنعتی کشور تا روز چهارشنبه افزایش خواهد داشت

کدخبر: ۳۱۷۲۸۳
اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی تا چهارشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خبر داد و اعلام کرد:بارش برف و باران در نیمه غربی از ۴ آذر آغاز می شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی سازمان هواشناسی از امروز تا چهارشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار پیش بینی می شود که باعث افزایش آلاینده های جوی و غبار صبحگاهی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت کشور خواهد شد.

با توجه به پایداری جو و رطوبت سطح زمین انتظار می رود در استان خوزستان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی از از اوایل امشب تا دوشنبه مه غلیظ پدیده غالب باشد و با شدت کمتر در اوایل صبح در استان بوشهر نیز پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه با توجه به شل گیری جریانات جنوبی، افزایش دما در سواحل شمالی کشور و استان اردبیل روی می دهد. طی همین مدت وزش بادهای شدید برای اردبیل پیش بینی می شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی از شمالغرب وارد کشور شده ابتدا شمال و پس از آن غرب را تحت تاثیر قرار می دهد و به تدریج پنج شنبه نیمه غربی کشور را فرا خواهد گرفت و باعث بارش برف و باران و وزش باد در این مناطق می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید