بارش های پراکنده از امروز تا روز پنجشنبه در برخی مناطق کشور ادامه دارد

کدخبر: ۳۱۸۴۷۸
اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی از تداوم بارش های پراکنده از امروز تا روز پنجشنبه در برخی مناطق کشور خبر داد. بر اساس پیش بینی ها روز سه شنبه در تهران رگبار باران روی می‌دهد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امرو زو فردا در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده و خفیف پیش بینی شده است.

روز سه شنبه با عبور جریانات تراز میانی از روی کشور در برخی مناطق استان‌های واقع در شمالغرب، سواحل شمالی، شمال شرق استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه در استان‌های واقع در نوار شرقی کشور برخی مناطق شمالغرب،‌ارتفاعات البرز غربی،‌مرکزی و شرقی و ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش بینی شده است.

روز پنجشنبه نیز در دامنه‌های البرز مرکزی، شرقی و نوار شرقی کشور این وضعیت تداوم دارد.

آسمان تهران امروز آفتابی تا قسمتی ابری بوده و سرعت وزش باد 9 تا 17 کیلومتر بر ساعت در جهت شمال، شماب شرقی خواهد بود. فردا دو شنبه آسمان تهران آفتابی پیش بینی شده که سرعت باد در صبح 9 تا 15 کیلومتر و در شب 7 تا 13 یلومتر بر ساعت در جهت شرق، جنوبی شرقی خواهد بود.

روز سه شنبه برای پایتخت رگبار با احتمال 60 درصد پیش بینی شده و سرعت باد شمال، شمال شرقی در این رروز بین 7 تا 13 کیلومتر بر ساعت است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید