خبر شوکه کننده برای فوتبال ایران/ تمام میزبانی‌‌ها در آسیا سلب می‌شود!

کدخبر: ۳۲۱۴۷۳
اقتصادنیوز: مجری یکی از برنامه‌های ورزشی عربستان به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید برای میزبانی از حریفانشان یک کشور بی طرف را انتخاب کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در حالی که هنوز مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۰ آغاز نشده است، حاشیه های آن شروع شده و نام ایران دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

تیم های ایرانی در چند سال گذشته با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدارهای خود را با نمایندگان عربستان در کشور بی طرف برگزار می کردند و حالا در آستانه دور جدید این رقابت ها، گویا این تصمیم برای تمام حریفان تیم های ایران گرفته شده است.

اولین گام هم از سوی کشور کویت برداشته شده و این کشور ضمن به تعویق انداختن بازی با استقلال ایران در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان، خواستار برگزاری آن در یک کشور بی طرف شده است. (لینک خبر)

«ولید الفراج» مجری برنامه پربیننده «الدوری مع الولید» در برنامه اخیر خود به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که حق میزبانی تیم های ایرانی از حریفانش در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC سلب شده و این تصمیم در آستانه اعلام رسمی است. به این معنی که نمایندگان کشورمان باید با تمام حریفان خود چه عربستانی، چه اماراتی و عراقی و قطری و سایر کشورها در زمین بی طرف بازی کنند!

نکته عجیب اینجاست که با اعلام ولید، این قانون یک طرفه بوده و حریفان تیم های ایرانی می توانند در خانه خود میزبان باشند.

هنوز مشخص نیست واکنش فدراسیون فوتبال به این تصمیم AFC که هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، چه خواهد بود. عکس العمل منفعلانه و بدون تاثیر فدراسیون در سال های گذشته باعث شد تا عربستان حرف خود مبنی بر برگزاری بازی در زمین بی طرف با تیم های ایرانی را به کرسی بنشاند و اگر این تصمیم برای تمام مسابقات در نظر گرفته شود، باید کار نمایندگان کشورمان در آسیا را از همین حالا تمام شده دانست!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید