سه روش کنترل و مراقبت از خانواده‌ها در برابر کرونا

کدخبر: ۳۲۸۱۶۵
اقتصادنیوز: معاون بهداشت وزارت بهداشت، به تشریح سه راهکار و برنامه این وزارتخانه برای خانواده‌ها در مقابله با کرونا پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علیرضا رئیسی، با بیان اینکه طرح بسیج ملی شکست کرونا از یکشنبه آینده در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود، گفت: از سه طریق طرح بسیج ملی شکست کرونا در سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: چنانچه مأموران بهداشت به درب منازل مردم مراجعه کنند اقدام به آموزش و یا گندزدایی می‌کنند.

رئیسی با بی نظیر خواندن توانایی و زیر ساخت‌های وزارت بهداشت در سطح کشور، گفت: وزارت بهداشت با داشتن ۳۰ هزار مرکز بهداشتی و درمانی در اقصی نقاط کشور می‌تواند در پوشش طرح «بسیج ملی شکست کرونا» اقدام کند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، گفت: این طرح دو هدف را دنبال می‌کند. مراقبت غیر حضوری از خانوارها با توجه به پرونده الکترونیک و دیگر بهداشت عمومی محیطی است.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به کمک ارگان‌های دیگر می‌تواند تا ۵۰۰ هزار نفر نیرو در اختیار بگیرد، افزود: مدیریت اجرای طرح «بسیج ملی شکست کرونا» به عهده وزارت بهداشت است و تا پایان هفته آینده در تمام کشور فراگیر می‌شود.

رئیسی، سه روش کنترل و مراقبت از سلامت افراد و خانوارها را مورد تاکید قرار داد و گفت: سامانه خود ارزیابی الکترونیکی کرونا salamat.gov.ir، سامانه تلفنی ۴۰۳۰ و ارتباط تصویری و اینترنتی با کارشناسان وزارت بهداشت از جمله راه‌های کنترل سلامت خانوارها است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید