سوالات کرونایی را از ۱۶۶۶ بپرسید

کدخبر: ۳۲۸۶۰۴
اقتصادنیوز: مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران از پاسخگویی شبانه‌روزی مرکز ۱۶۶۶ به سوالات مردم درباره ییماری کرونا خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، طاهر موهبتی ضمن اعلام این خبر گفت: مرکز پاسخگویی این سازمان با ظرفیت ۱۲۰ خط دایر و با استقرار پرستاران و پزشکان مجرب، به طور شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به تماس ها، سوالات و آموزش هموطنان در مورد بیماری کرونا را دارد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تاکید کرد: در صورتی که مردم به پیامک ها و کلیپ های آموزشی وزارت بهداشت در خصوص نحوه پیشگیری از بیماری کرونا توجه داشته باشند و به آن عمل کنند دچار مشکل ابتلا به بیماری و استرس نخواهد شد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۱۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۵۶۶ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۹۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به ۲ هزار و ۱۳۴ نفر رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید