توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار کشور در هفته پایانی سال

کدخبر: ۳۲۹۳۲۷
اقتصادنیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور از توزیع اقلام بهداشتی بین کودکان کار و خیابان سراسر کشور در هفته پایانی سال خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران گفت: در هفته پایانی سال ۹۸ طرح آموزش و اهداء و توزیع اقلام بهداشتی ومواد ضدعفونی کننده برای کودکان کار و خیابان برای سراسر کشور به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه این طرح با مساعدت بنیاد مستضعفان و توسط بهزیستی کشور اجرایی خواهد شد، اظهار کرد: در این طرح همکاران اورژانس اجتماعی سراسر کشور در خیابان‌ها به کودکان کار و خیابان آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس آموزش می‌دهند و جنبه‌های مختلف خطر برای این بیماری را گوشزد می‌کنند.

قبادی دانا ادامه داد: همچنین در این طرح همکاران اورژانس اجتماعی به کودکان روش‌های پیشگیری و جلوگیری از آلودگی و سرایت این ویروس به دیگران را آموزش می‌دهند.

وی افزود: در خلال این طرح بسته‌های اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده برای استفاده شخصی آنها در اختیارشان قرار داده می‌شود. این طرح‌ توسط همکاران‌ اورژانس اجتماعی بهزیستی و با کمک‌ فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد در امور کودکان انجام می‌شود و رویکرد آن کاهش آسیب و جلوگیری از افزایش شیوع و بروز کرونا ویروس در کشور است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید