استارت‌آپ نوبار؛ اثاث کشی هوشمند

کدخبر: ۳۳۹۶۵۲
اقتصادنیوز: نوبار یک استارت‌آپ جوان در زمینه اثاث‌کشی و باربری تخصصی است که با بیش از یک سال تحقیق در این حوزه و بررسی مشکلات آن، راه‌حل خود را در قالب یک اپلیکیشن و سایت ارائه کرده و تا این لحظه توانسته از کاربران خود میانگین امتیاز ۲/ ۹ از ۱۰ را بگیرد. نوبار در سال ۱۳۹۶ با هدف تحول در صنعت اثاث‌کشی کار خود را آغاز کرد. در ۶ ماه اول مراحل امکان‌سنجی و نظرسنجی را طی کرده و رسما در تیر ماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغازکرده است. نوبار در آبان ۱۳۹۸ موفق به جذب سرمایه از دو سرمایه‌گذار مجزا شد. نوبار دارای ارزش‌های پیشنهادی و مزیت‌های رقابتی جذابی است که در این مطلب به آنها می‌پردازیم.

به گزارش اقتصادنیوز،  شاید خیلی از افراد با مساله اثاث‌کشی آشنا نباشند، اما عرف متداول در مساله اثاثکشی این است که کارگر اقدام به بازکردن پیچ لوستر، باز و بسته کردن کابل‌های تلویزیون، باز و بسته کردن شیر آب نمی‌کند، همچنین در امر چیدمان هیچ دخالتی نمی‌کند و بسته‌ها را در وسط خانه رها می‌کنند. اما نوبار کارگران فنی، بسته‌بندی و چیدمان را برای شما اعزام می‌کند. کارگر فنی در مسائلی مانند باز و بسته کردن وسایل مانند لوستر، نصب وسایل مانند ماشین ظرف‌شویی و لباس‌شویی، دریل کردن دیوار و... به شما کمک میکند. کارگر‌های بسته بندی و چیدمان قبل از حمل بار به شما کمک کرده و پروسه اثاث‌کشی را برای شما راحت‌تر می‌کنند. یکی از مواردی که در زمینه باربری جا افتاده است دادن انعام اضافه به مسوولان باربری است، یکی از خط قرمز‌های نوبار گرفتن انعام اجباری از مشتری است که به تمامی پرسنل گوشزد شده است.

در پروسه اثاث‌کشی معمولا آنقدر فکر آدم درگیر است که ممکن است برای گرفتن اتوبار دیر اقدام کند یا نتواند به خوبی اتوباری را که خدمات خوبی می‌دهد شناسایی کند. شما می‌توانید از چند ماه قبل سفارش خود را در نوبار به همراه بازه ساعتی ثبت کنید.

در حال حاضر سفارش‌های این شرکت با یک الگوریتم ساده قیمت‌گذاری می‌شوند اما به زودی سیستم قیمت‌گذاری هوشمند می‌شود و مواردی مانند عرضه و تقاضا، بارانی یا آفتابی بودن روز، ترافیک منطقه و... آپدیت می‌شود. همچنین این سیستم قابلیت یادگیری ماشین را نیز دارد که می‌تواند خود را بهبود ببخشد. همچنین با ارائه خدمات ۴۲ ساعته نوبار شما می‌توانید در هر زمان از روز با پشتیبانی نوبار تماس گرفته و نسبت به گرفتن مشاوره در مورد سفارش سرویس اثاث‌کشی خود اقدام کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید