دومین روز سیاه کرونا در ایران؛ پنجمین روز نحس رقم خورد

کدخبر: ۳۶۸۹۹۵
اقتصادنیوز: طبق آمار رسمی وزارت بهداشت در 24 ساعت اخیر 335 نفر به جانباختگان ایرانی کرونا اضافه شده است.
دومین روز سیاه کرونا در ایران؛ پنجمین روز نحس رقم خورد

به گزارش اقتصادنیوز این روز پس از 28 مهرماه گذشته تنها با دو قربانی کمتر در صدر بیشترین آمار مرگ ومیر همه‌گیری کرونا در 8 ماه اخیر قرار می‌گیرد. 

بر اساس آمار رسمی وزارت بهداشت در روز 28 مهرماه تعداد جانبختگان کرونا در ایران جهشی بیش از 80 نفری را تجربه کرد. از آن روز تا دوم آبان‌ماه نیز تعداد جانباختگان به زیر سیصدنفر بازنگشته است.

با توجه به اینکه امروز برای نخستین بار تعداد شناسایی مبتلایان به کووید 19 هم به بالای 6000 نفر رسیده است، به نظر می‌رسد در صورت نیاندیشیدن تمهیدات فوری در هفته‌های آینده باید منتظر روزهای تلخ‌تری در این بحران باشیم.

به گزارش اقتصادنیوز، سیما سادات لاری امروز دوم آبان ماه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز ۲ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۱۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب،  مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسید.

لاری

معاون وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۴۴۶ هزار و ۶۸۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۹۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید