سه میوه مورد علاقه تهرانی ها

کدخبر: ۳۷۰۲۰۱
سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام کرد: از اول فروردین تا آخر مهر امسال، تهرانی‌ها در بین انواع میوه‌ها بیشتر سیب درختی، انگور و هندوانه خریداری کرده‌اند.
سه میوه مورد علاقه تهرانی ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: بر اساس آمار خرید شهروندان تهرانی از میادین میوه و تره بار از اول فروردین تا آخر مهر سال 1399، تهرانی‌ها در بین انواع میوه‌ها بیشتر سیب درختی، انگور و هندوانه را انتخاب و خریداری کرده‌اند.

بعد از این ۳ میوه پر مصرف، به ترتیب پرتقال، موز، هلو، گیلاس، خربزه، طالبی و نارنگی قرار دارند که در میادین میوه و تره بار بیشتر از سایر میوه‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته ‌است.

براساس این گزارش، در بین انواع محصولات فرنگی نیز به ترتیب اقلام پر تقاضای گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز، خیار و بادمجان قرار دارند که بیشترین میزان فروش را در میادین میوه و تره بار داشته است.

بر این اساس، 15 قلم انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات پر فروش‌ترین محصولات میادین میوه و تره بار در ۷ ماهه سال جاری شامل سیب درختی، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز ، خیار، انگور، هندوانه، پرتقال، موز، هلو، گیلاس، خربزه، بادمجان، طالبی و نارنگی بوده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید