آخرین وضعیت جاده‌های مازندران؛ برف در گردنه گدوک

کدخبر: ۳۷۵۶۵۳
اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه‌ استان مازندران اعلام کرد که هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی مازندران منتهی به پایتخت برفی و مه آلود است.
آخرین وضعیت جاده‌های مازندران؛ برف در گردنه گدوک

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس گزارش صبح جمعه مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، بارش برف در محور کندوان در محدوده استان مازندران حوالی هزار چو تا دهانه شمالی تونل در حال باریدن است که تا محدوده دیزین استان البرز ادامه دارد.

همچنین طبق گزارش این مرکز در محدوده هزارچم پدیده مه غلیظ را شاهد هستیم و درباقی محور کندوان نیز بارش پراکنده باران در حال باریدن است. 

بر اساس گزارش دوربین های نظاریتی و گشت‌های راهداری در محور هراز نیز از محدوده منظریه تا امام زاده هاشم بارش خفیف برف همراه با مه گرفتگی مقطعی وجود دارد.

بارش باران در تمامی محور فیروزکوه مشاهده می شود و در محدوده گردنه گدوک بارش خفیف برف همراه با مه غلیظ گزارش شده که سبب کندی حرکت خودروها شده است.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه مازندران در باقی جاده های مواصلاتی و همچنین بین شهری استان نیز بارش باران مشاهده می شود.

حال حاضر ترافیک سنگینی در جاده های مازندران وجود ندارد اما به دلیل بارش باران تردد در برخی محورها به خصوص جاده های کوهستانی به کندی انجام می شود.

شرایط برفی به خصوص در این فصل احتیاط بیشتری را از سوی رانندگان می طلبد و لازم است برای ترددد از جاده های کوهستانی حتما خودروها به تجهیزات زمستانی مجهز شوند.

هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری جوی همراه با بارش برف و باران که با کاهش دما همراه است تا پایان امروز در این خطه شمال کشور ادامه دارد.

در حال حاضر شهر آلاشت سوادکوه، بلده نور و سیه بیشه نوشهر با دمای یک درجه سانتیگراد سردترین و بابلسر با 12 درجه گرم ترین نقاط استان هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید