زنان سرپرست خانوار بدون وثیقه، ضمانتنامه دریافت می‌کنند

کدخبر: ۳۸۲۸۶۷
مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون اعلام کرد، زنان سرپرست خانوار بدون وثیقه می‌توانند از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ضمانتنامه دریافت ‌کنند.
زنان سرپرست خانوار بدون وثیقه، ضمانتنامه دریافت می‌کنند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان،طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی مهدی حسین نژاد، در مراسم نهمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی گفت: تعاونی‌ها در ذات خود دارای مسئولیت اجتماعی هستند، تعاونی‌هایی که مسئولیت اجتماعی را می‌پذیرند از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون حمایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: در دوره تصدی آقای شریعتمداری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بخش تعاون دچار تحول شد.

وی افزود: از منظر شرکتی اگر بخواهیم از مسئولیت اجتماعی را تعریف کنیم باید تمام ابعاد در این زمینه دیده شود.

حسین نژاد در تشریح حمایت‌های این صندوق گفت: این صندوق با دادن وثیقه به این تعاونی‌ها، نیازمندی‌های واقعی آن‌ها را تامین می‌کند، زنان سرپرست خانوارنیز بدون وثیقه می‌توانند از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون ضمانتنامه دریافت می‌کنند.

حسین نژاد بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات بدون کاغذبازی و رعایت تکریم ارباب رجوع و احترام در صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تاکید کرد و افزود: در این صندوق به اصل مسئولیت‌های اجتماعی، بشردوستانه و کمک‌های مومنانه توجه خاصی می‌شود.

مدیر عامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با تشریح ابعاد اصل مسئولیت اجتماعی از منظر این صندوق گفت: در این زمینه با رعایت مسئولیت اجتماعی، منافع نهایی باید به مردم برسد.

وی با اشاره به اینکه رعایت مسئولیت اجتماعی در این صندوق به کاهش شکایت‌ها منجر شده است بر لزوم رعایت رویکرد مسئولیت اجتماعی و احترام متقابل و تعامل با مردم تاکید کرد و افزود: این فرآیند منجر به دوستی و ارتباط دو طرفه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید