آتش سوزی یک کارگاه تولید کفش در تهران

کدخبر: ۳۸۹۱۷۶
یک کارگاه تولید کفش در خیابان سپهسالار تهران طعمه آتش شد.
آتش سوزی یک کارگاه تولید کفش در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این خصوص گفت: حوالی ساعت ۱۱ امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان در خیابان باغ سپهسالار، کوچه بابکان به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه بود که یک زیرزمین نیز داشت، این ساختمان چهار واحد داشت که همگی در خصوص تولید و نگهداری کیف و کفش فعالیت می کردند.

وی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند هر چهار واحد شعله ور بود و از پنجره ها آتش زیادی به بیرون سرایت می کرد.

ملکی خاطرنشان کرد: در دقایق اولیه آتش نشانان افرادی که در این واحد ها فعال بودند را از محل خارج کردند و همزمان با خاموش کردن آتش بخش های مختلف ساختمان را جست و جو کردند.

به گفته وی، در عملیات جستجو یک مرد جوان ٣۵ ساله که دچار سوختگی شده بود از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

سخنگوی آتش نشانی شهر تهران یادآور شد: با تلاش آتش نشانان این حریق گسترده مهار و پس از تخلیه دود لحظاتی قبل این عملیات به پایان رسید.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد: در آستانه ماه های پایانی سال فعالیت های تولید کیف، کفش و محصولات چرمی افزایش پیدا می کند، این مواد بسیار قابل اشتعال است چرا که از انواع چسب و ... در آن ها استفاده می شود، از کسبه و شهروندان به خصوص افرادی که در صنف کیف، کفش و چرم فعالیت می کنند می خواهم اصول ایمنی را به بهترین نحو ممکن رعایت کنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید