حمله قاچاقچیان دریایی به مرزبانان در خلیج فارس

کدخبر: ۳۸۹۱۹۲
معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی هرمزگان از درگیری مرزبانان با قاچاقچیان در مرزهای آبی شهرستان قشم و شهادت یک مرزبان در این درگیری خبر داد.
حمله قاچاقچیان دریایی به مرزبانان در خلیج فارس

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از مرزبانی هرمزگان؛سید مرتضی اولاد علی عصر پنجشنبه اظهار کرد: بامداد امروز در درگیری مرزبانان پایگاه دریابانی قشم با قاچاقچیان یکی از مرزبانان این شهرستان به نام استواریکم «حسن واعظی تختی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی بیان داشت: در راستای مبارزه با قاچاق، اکیپ گشت دریایی پایگاه دریابانی قشم حین گشت زنی در مرزهای آبی این شهرستان با تعداد زیادی شناور حامل کالای ممنوعه و قاچاق که به صورت گروهی درحال حرکت به سمت نوار مرزی بودند، برخورد کردند.

به گفته معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان، مرزبانان با مشاهده قاچاقچیان دستور توقف شناورها را دادند که یک فروند از شناورهای قاچاقچیان با نیت صدمه زدن به شناور سازمانی حمله ور شد که در اثر برخورد شناور قاچاقچیان با شناور سازمانی، یکی از مرزبانان به نام استواریکم «حسن واعظی تختی» به دلیل برخورد شدید به درجه رفیع شهادت نائل شد.

معاون اجتماعی مرزبانی هرمزگان اضافه کرد: شناور مهاجم از محل متواری شد و تلاش ماموران برای دستگیری آنان ادامه دارد.

وی گفت: دراین درگیری ۲ نفر دیگر از مرزبانان به شدت مجروح شدند و در بیمارستان در حال مداوا هستند.

مراسم تشییع پیکر پاک شهید واعظی تختی از ساعت هشت صبح روز جمعه دهم بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور مسوولان مرزبانی، انتظامی استان و همرزمان و خانواده معظم شهید از محل ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان برگزار و برای خاکسپاری به زادگاه شهید در گلزار شهدای شهر تخت منتقل می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید