توصیه‌های پلیس راهور درباره حرکت نمادین خودرویی ۲۲ بهمن

کدخبر: ۳۹۱۸۳۱
رئیس پلیس ترافیک شهری راهور نیروی انتظامی از شرکت کنندگان در حرکت نمادین خودرویی و موتورسیکلتی ۲۲ بهمن خواست نکات ایمنی را برای پرهیز از تصادف رعایت کنند.
توصیه‌های پلیس راهور درباره حرکت نمادین خودرویی ۲۲ بهمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سرهنگ محمدباقر سلیمی با بیان اینکه امسال باتوجه به شرایط کرونایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن با سال‌های گذشته متفاوت است، گفت: امسال براساس تصمیمات و هماهنگی‌های صورت گرفته در یک هزار شهر کشور شاهد برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه خودرویی، موتورسیکلتی و دوچرخه‌ای خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از همه اقشار مردم که فردا در این مراسم شرکت می‌کنند، افزود: به همه موتورسواران عزیز توصیه می‌کنیم که حتما از کلاه ایمنی استفاده و ظرفیت مجاز سوارکردن سرنشین موتورسیکلت را رعایت کنند.

سرهنگ سلیمی گفت: کسانی هم که با خودرو تردد می‌کنند حتما باید به زمان بندی آغاز و پایان مراسم و مسیر‌های خاص تعیین شده توجه داشته باشند و در طول مسیر هم فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می‌کنیم که رانندگان محترم از تغییر مسیر ناگهانی، حرکت با سرعت نامتناسب با شرایط مسیر پرهیز کنند و هنگام حرکت، به جلوی خود توجه کافی و کامل داشته باشند و در حین رانندگی با تلفن همراه صحبت نکنند.

رئیس پلیس ترافیک شهری راهور نیروی انتظامی گفت: در صورت بروز هرگونه تصادف یا نقص فنی احتمال در مسیر، برنامه ریزی شده است که کارشناسان راهنمایی و رانندگی در فواصل مناسب در مسیر حضور داشته باشند و بلافاصله رسیدگی خواهند کرد، اما از رانندگان محترم تقاضا داریم وسیله نقلیه خود را به سمت راست مسیر منتقل کنند تا باعث ایجاد تراکم و راهبندان نشوند.

سرهنگ سلیمی افزود: رانندگان محترم در انتهای مسیر هم بدون توقف از مسیر خارج شوند تا شاهد گره ترافیکی در طول مسیر نباشیم تا مراسمی در شان ۲۲ بهمن برگزار شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید