کشف ۳ میلیاردی سیگار و تنباکو قاچاق در تهران

کدخبر: ۳۹۳۹۰۷
جانشین پلیس امنیت اقتصادی از کشف ۳ میلیارد ریال سیگار و تنباکو قاچاق از انبار یک واحد صنفی در حوالی خیابان اسکندری خبر داد.
کشف ۳ میلیاردی سیگار و تنباکو قاچاق در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی اصغر محمودیان در تشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی سیگار و تنباکو قاچاق و غیر مجاز در انبار یک واحد صنفی در حوالی خیابان "اسکندری" در اختیار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان این پلیس، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک واحد صنفی را در دستور کار قرار دادند.

جانشین پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: پس از تایید صحت و سقم خبر و شناسایی مالک انبار واحد صنفی، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از داخل انبار این واحد صنفی اخذ شد.

محمودیان گفت: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به محل اعلامی اعزام و موفق شدند متهم را دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از داخل این انبار ۲۴۵ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار و یک هزار و ۹۲۰ بسته تنباکو قاچاق فاقد فاکتور و مجوز‌های گمرکی و قانونی کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۳ میلیارد ریال براورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک