شگفتی ستاره آلمانی از طوفان ژاپنی!

کدخبر: ۵۳۸۶۰۴
اقتصادنیوز: بهترین بازیکن مسابقه امشب آلمان مقابل کاستاریکا بدون شک کای هاورتز بود که سه گل پایانی آلمان را با فولکروگ ستاره جدید مانشافت سهیم شد.
شگفتی ستاره آلمانی از طوفان ژاپنی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه، او امشب بازیکن موفقی بود اما لبخندی شاد، در پایان بازی به دلایل قابل درک، بر چهره این جوان ۲۳ ساله نقاشی نشد؛ در نهایت آلمان حذف شده بود و این اتفاق برای بار دوم رخ می‌داد. خروج غافلگیرکننده تنها پس از سه مسابقه. این موضوع البته به یک بازی موازی هم ارتباط داشت؛ جایی که ژاپن یه طرز شگفت‌آوری، ۲-۱ اسپانیا را شکست داد تا در صدر گروه E قرار بگیرد.

این مسئله هاورتز را شگفت‌زده کرد و او آشکارا در مصاحبه با ARD اعتراف کرد: شکست اسپانیا مقابل ژاپن... ما این انتظار را نداشتیم.

توماس مولر هم که خروج زودهنگام آلمان برای او یک فاجعه مطلق بود، در همین نقطه با هاورتز در توافق بود: برای ما فوق‌العاده تلخ است که ژاپن، موفق به شکست اسپانیا شد. در این لحظه به انسان، احساس بی‌قدرتی دست می‌دهد چون ما امشب، کارمان را مقابل کاستاریکا انجام دادیم.

 
 

نکته اینجا بود که آلمان پیش از این مسابقه، سرنوشت خود را به دست دیگران واگذار کرده بود و این بزرگترین نکته انتقادی هاورتز به تیم ملی آلمان در این جام بود: ما باید انگشت را به سمت خودمان بگیریم، چرا که ما شانس کافی برای برنده شدن مقابل ژاپن و شانس کافی برای پیروزی در بازی اسپانیا داشتیم. با تشکر از کاستاریکا؛ ما این شانس را داشتیم که حتما به دور بعد برویم اما بار دیگر از این فرصت استفاده نکردیم.

هاورتز می‌گوید: قبل از سوت پایان دیگر برای ما مشخص شده بود که به دور بعد صعود نخواهیم کرد

او در ادامه می‌گوید: دریافت دو گل در پانزده دقیقه مقابل ژاپن، هنوز برای من غیرقابل باور است. من این موضوع را هضم می‌کنم و آن را به کیفیت ژاپن ربط می‌دهم اما در نهایت ما در دومین تورنمنت متوالی از دور مقدماتی هم صعود نکرده‌ایم و حالا به وضوح می‌توانند به ما بگویند که شما تیم این تورنمنت نیستید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید