آخرین تصاویر از وداع مردم با پیکر رزمی کار سقزی +فیلم

کدخبر: ۶۲۴۶۹۲
اقتصاد نیوز :تصاویری از مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری «فریار امینی پور» قهرمان کردستانی منتشر شده است .
آخرین تصاویر از وداع مردم با پیکر رزمی کار سقزی +فیلم

به گزارش اقتصاد نیوز ،فریار امینی پور ۱۰ مرداد ۱۳۷۹ در شهر سقز متولد شد وی عضو سابق تیم ملی موی تای ایران و لژیونر کمپ تایگر و مبارز دسته خروس وزن سازمان وان چمپیونشیپ بود که به عنوان رزمی کار رشته MMA نیز شناخته می‌شد.

«فریار امینی پور» قهرمان موی تای کشور در تاریخ 20 دی 1402 براثر تصادف با موتور سیکلت در کشور تایلند فوت کرد. بر اساس گزارش برنا پیکر فریار امینی پور بعد از 17 روز به ایران برگردانده شد و جمعه 6 بهمن ماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در آرامستان آیچی زادگاهش سقز به خاک سپرده شد.

خبر مرتبط
فریار امینی پور درگذشت

اقتصادنیوز: دیشب در حادثه تصادف موتورسیکلت در پوکت تایلند، فریار امینی پور ملی‌پوش سابق موی‌تای ایران، درگذشت.

 

امینی پور که عضو تیم ملی بود و پس از عضویت در سازمان وان چمپیونشیپ در یک‌ قدمی قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری در این سازمان بود،  آخرین مبارزه‌اش را یکم دی ۱۴۰۲ در ورزشگاه لومپینی بانکوک برگزار کرد. ا, یکی از موفق‌ترین لژیونرهای ایرانی در شرق آسیا بود که در دوران مسابقات خود 14 برد بدون شکست داشته است .

مرگ این جوان ورزشکار موجب غم و اندوه بسیاری از علاقمندان به ورزش و ورزشکاران و اقشار مختلف مردم سقز شد و از زمان اعلام خبر درگذشت این قهرمان، مردم و مسئولان با خانواده او به شیوه های متعدد از ارسال پیام یا حضوری ابراز همدردی کردند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به همراه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان هم ۲۳ دی ماه در منزل این قهرمان ملی ورزش های رزمی حضور یافتند و با خانواده و بازماندگان این مرحوم ابراز همدردی کردند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید