حراج شگفت‌انگیز تا 80% تخفیف بانی مد

کدخبر: ۳۳۲۶۳۲
مرکز خرید آنلاین بانی مد در یک حراج شگفت‌انگیز و کم‌نظیر، محصولات خود را تا 80% تخفیف به فروش می‌رساند.
حراج شگفت‌انگیز تا 80% تخفیف بانی مد

 علاقه‌مندان می‌توانند به منظور یک خرید پرسود و استثنایی، محصولات مورد علاقه خود را از وب‌سایت بانی مد انتخاب کنند و تا 80% تخفیف ویژه دریافت نمایند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد، فعالیت خود را به عنوان تنها فروشگاه اینترنتی برند جین وست در ایران در سال 1393 آغاز کرد که در طی این سال‌ها جشنواره‌های فروش ویژه کم‌نظیری به‌خصوص در شرایط‌ متفاوت اقتصادی برگزار کرد تا پا به پای مردم ایران از ناهمواری‌ها عبور کند.

این روزها که به علت شیوع بیماری کرونا، بسیاری از مردم به خاطر حفظ سلامت خود، دوستان، خانواده، آشنایان و هم‌نوعان خود در خانه به سر می‌برند، در شرایط بحرانی و دشوار اقتصادی نیز قرار دارند. اما این شرایط گذراست و همه دست به دست یکدیگر از این بحران نیز عبور خواهیم کرد.

در این راستا، فروشگاه بانی مد سعی کرده تا محصولات خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهید تا علاقه‌مندان بتوانند با کاهش هزینه‌های خود، محصولات مورد نیازشان را انتخاب و تا 80% تخفیف ویژه دریافت نمایند و یک خرید پرسود و یک تجربه بی‌نظیر از خرید آنلاین خود داشته باشند.

فروشگاه آنلاین بانی مد در کنار تخفیفات ویژه خود کمک می‌کند تا رفت و آمد کمتری در سطح شهر حاصل شود. از این رو مشتریان به صورت اینترنتی سفارشات خود را از مواد غذایی، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، محصولات بهداشتی و ضدعفونی، محصولات آرایشی، لوازم خانه، لوازم برقی شخصی و... انتخاب می‌کنند و پیک بانی مد با رعایت تمام قوانین بهداشتی، محصول را درب منزل تحویل می‌دهد. در این صورت هرچه میزان رفت و آمد کمتر شود، میزان انتقال ویروس کرونا به کمترین حالت خود می‌رسد و در نهایت ریشه‌کن خواهد شد.

علاوه بر این، بانی مد در این شرایط تمام تلاش خود را می‌کند تا سفارشات به صورت کاملا بهداشتی به دست مشتریان برسد. از این رو تمام پرسنل مرکز خرید آنلاین بانی مد با رعایت تمام موازین بهداشتی، با ماسک و دستکش یک بار مصرف و مواد ضدعفونی کننده در محیط کار و انبار حضور دارند.

از این جهت پرسنل سعی می‌کنند کمترین تماس را با محصولات داخل انبار داشته باشند و پس از آن با دستکش‌های یک بار مصرف آن‌ها را جابه‌جا کنند. سفارشات پیش از بسته بندی کاملا با مواد الکلی، ضدعفونی می‌شوند و پس از آن بسته محصول کاملا ضدعفونی می‌گردد. در پایان بسته ضدعفونی شده تحویل پیک بانی مد که خود با دستکش و ماسک یک بار مصرف فعالیت می‌کند، قرار می‌گیرد تا محصول در نهایت بهداشت، به دست مشتری برسد و مشتریان در سلامت و امنیت کامل قرار گیرند.

مرکز خرید آنلاین بانی مد تمام تلاش خود را می‌کند علاوه بر رعایت قوانین و اصول بهداشتی، رضایت و اعتماد مشتریان را به‌دست آورد. این حراج کم‌نظیر و شگفت‌انگیز فرصتی است تا محصولات مورد علاقه و مورد نیاز خود را در گروه‌های کالایی متفاوت انتخاب و با 80% تخفیف ویژه تهیه نمایید و یک خرید به یادماندنی داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید