مزایای بیمه کرونای سرمد چیست؟

کدخبر: ۳۳۶۷۱۶
رعایت توصیه‌های پزشکان و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، شما را تا حدود زیادی از خطر ابتلا به بیماری کرونا مصون می‌کند، اما در کنار اینها می‌توانید برای آسودگی خیالتان بابت هزینه‌های پزشکی، از مزایای «بیمه کرونای سرمد» هم استفاده کنید.
مزایای بیمه کرونای سرمد چیست؟

این روزها همه ما دست به عصا هستیم و برای حضور در محل کار و یا خرید، جوانب احتیاط را رعایت می‌کنیم. توصیه‌های پزشکان درباره استفاده از ماسک و دستکش، نکاتی است که مدام تکرار می‌شود تا مبادا فراموشمان شود. به خصوص همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده دست در روزهای کرونایی از هر چیزی واجب‌تر است.

اما با کاهش اندک تعداد مبتلایان به کرونا در ایران، برخی افراد رعایت نکات بهداشتی را کنار گذاشته‌اند و این زنگ خطری برای ما است که برای کار، خرید و یا هر مورد ضروری دیگری از خانه بیرون می‌رویم. چرا که در مواجهه با افرادی که به کرونا مبتلا هستند، استفاده از ماسک هم ما را صد درصد مصون نمی‌کند و خطر انتقال ویروس کووید-19 وجود دارد.  

بیمه کرونا چه لزومی دارد؟

کووید-19، ویروس ناشناخته و مرموزی است، هنوز درباره راه‌های انتقال آن شک و تردیدهایی وجود دارد و پزشکان و محققان هر روز به نتیجه تازه‌ای در این‌باره می‌رسند.

روزهای بود که گفته می‌شد استفاده از ماسک به افراد سالم کمکی نمی‌کند، اما حالا استفاده از ماسک جزو توصیه‌های مهم پزشکان است. اما اگر شما ماسک به صورت داشته باشید و با یک بیماری کرونایی روبرو شوید، به طور کامل از خطر ابتلا به کرونا در امان نیستید.

برای همین باید تا روزهای خداحافظی کرونا، همه دست به عصا باشیم و خود را همه جوره در برابرش مسلح کنیم. استفاده از ماسک، دستکش و شستوی مداوم دست‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به ما کمک زیادی می‌کند. در کنار این موارد باید جانب احتیاط را رعایت کرد و برای احتمال ابتلا به کرونا هم فکری کرد.

درمان کرونا، چندان کم‌هزینه نیست و در طول دوره بیماری که شاید طولانی هم باشد، باید به فکر هزینه‌های دارویی و درمانی باشید. اما می‌توانید خیالتان را بابت پرداخت هزینه‌های ابتلای احتمالی به ویروس کرونا رفع کنید. پرداخت هزینه‌ای اندک و خرید «بیمه کرونای سرمد»، دیگر نگرانی درباره هزینه‌های درمانی نخواهید داشت.  

بیمه کرونای سرمد چیست؟

اگر بیمه‎های تکمیلی و یا حتی بیمه درمانی ندارید، نگران هزینه‎های درمانی بیماری کرونا نباشید. با خرید «بیمه کرونا» خیالتان را بابت هزینه‌های ابتلای احتمالی به بیماری کووید-19 آسوده باشد.

با خرید بیمه کرونا، شما علاوه بر پوشش هزینه‌های پزشکی، تحت پوشش بیمه فوت نیز قرار می‌گیرید.

بیمه کرونای سرمد، ابتکار ویژه بیمه سرمد در حوزه مسئولیت اجتماعی است. می‌توانید با خرید این بیمه‌نامه برای خود و خانواده‌تان، تحت پوشش هزینه‎های درمانی و فوت «بیمه کرونای سرمد» قرار بگیرید.

بیمه سرمد

مزایای بیمه کرونای سرمد چیست؟

«بیمه کرونای سرمد» در 12 طرح مختلف و با سطح پوشش مختلف در زمینه هزینه‌های پزشکی و پوشش فوت ارائه شده است.

شما در صورت ابتلای احتمالی به بیماری کرونا از 1 تا 5 میلیون تومان هزینه پزشکی بهره‌مند خواهید شد. پوشش فوت «بیمه کرونای سرمد» نیز از 10 تا 50 میلیون تومان است.

مدت زمان بیمه کرونای سرمد چقدر است؟

تمامی طرح‌های «بیمه کرونای سرمد» یک ساله است و شما در این مدت تحت پوشش بیمه سرمد خواهید بود.

هزینه و خدمات بیمه کرونای سرمد چقدر است؟

شما می‌توانید با انتخاب هر یک از طرح‌های «بیمه کرونای سرمد» و پرداخت هزینه اندک از پوشش خدمات درمانی بیمه کرونا استفاده کنید و خود و اعضای خانواده‌تان را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

هم‌چنین با خرید بیمه کرونای سرمد، اشتراک فیلیمو را نیز هدیه می‌گیرید و می‌توانید بدون پرداخت هزینه به هزاران ساعت فیلم و سریال ایرانی و خارجیِ دوبله و زیرنویس شده دسترسی داشته باشید.

تعرفه بیمه سرمد

از کجا بیمه کرونای سرمد بخرم؟

لازم نیست برای خرید «بیمه کرونای سرمد» از خانه خارج شوید. درخانه بمانید و با استفاده از وب اپلیکیشن سرمد به صورت آنلاین خود را بیمه کرونا کنید. شما می‌توانید با مراجعه به وب اپلیکشین سرمد، در بخش صدور بیمه‌نامه، «بیمه کرونای سرمد» را به صورت آنلاین برای خود و اعضای خانواده‌تان خریداری کنید و تحت پوشش «بیمه کرونای سرمد» قرار بگیرید.

آدرس وب اپلیکیشن سرمد: webapp.sarmadins.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید