جشنواره «کسب و کارتو، نو کن» را از دست ندهید!

کدخبر: ۳۳۹۲۰۱
شیوع کرونا باعث شده است که بسیاری از کسب و کارها با مشکلات مختلفی رو به رو شوند. مردم در این شرایط، بیش از پیش به خرید آنلاین توجه نشان داده‌ و کسب و کارهای آنلاین مورد استقبال بیش‌تری قرار گرفته‌اند.
جشنواره «کسب و کارتو، نو کن» را از دست ندهید!

 البته چالش‌های کنونی در دوران شیوع ویروس کرونا موانعی برای کسب و کارها ایجاد کرده است اما برای رشد کسب وکارمان باید هم‌گام با شرایط پیش برویم؛ در هنگام بروز هرمشکلی به جای اینکه، مشکل را تهدیدی برای کسب و کارمان به حساب بیاوریم بهتر است که از مشکل پیش آمده، یک فرصت برای رشد کسب و کارمان بسازیم. ممکن است شرایط جدید زمان زیادی به طول بینجامد؛ پس باید راه‌های جدیدی را برای نجات و پیشرفت کارمان امتحان کنیم مثل پرداخت آنلاین و استفاده از لینک پرداخت.

پرداخت‌یاری «سیزپی» با مجوز رسمی از بانک مرکزی، با ارائه درگاه پرداخت و لینک پرداخت شخصی به صورت امن و معتبر، مشکلات پرداخت آنلاین بسیاری از صاحبان کسب و کارهای آنلاین را برطرف کرده است. سیزپی برای پیشبرد و رشد کسب و کارهای آنلاین اقدام به برپایی یک جشنواره با شعار «کسب و کارتو، نو کن» کرده تا علاوه بر رونق بخشیدن به کسب و کارها، این تمایل را در کسب و کارهای سنتی ایجاد کند که تجارت خود را توسعه داده و در بستر آنلاین نیز فعالیت داشته باشند.

شما صاحبان کسب و کار می‌توانید با شرکت در این جشنواره، کسب و کار خود را رونق داده و با کمک گرفتن از ابزارهای حرفه‌ای پرداخت به کسب وکار خود هویت ببخشید. زمان شروع این جشنواره 4 خرداد، همزمان با عید سعید فطر بوده و تا 13 تیرماه ادامه دارد. در روز ولادت امام رضا (ع)، اسامی برندگان این جشنواره در وب سایت، صفحه اینستاگرام و وبلاگ سیزپی اعلام خواهدشد.

سیز پی

شیوه شرکت در این جشنواره

برای شرکت در این جشنواره کافی است، صاحبان کسب و کار در سیزپی ثبت‌نام کنند. همچنین کاربرانی که قبلا در سیزپی ثبت‌نام کرده بودند نیز در این جشنواره شرکت داده می‌شوند. هرچه امتیاز شما، بالاتر باشد شانس شما بیشتر می‌شود. شیوه امتیازگیری در این جشنواره شامل موارد ثبت نام در سیزپی، دعوت از دوستان و تعداد تراکنش‌ها می‌شود.

به این صورت که بابت ثبت نام درگاه پرداخت اینترنتی در سیزپی 5 امتیاز، بابت هر تراکنش از درگاه سیزپی 2 امتیاز و بابت هر دعوت موفق 5 امتیاز دریافت خواهید کرد. منظور از دعوت موفق این است که درگاه پرداخت سیزپی را به دوستان و آشنایان خود معرفی کرده و این معرفی منجر به انجام تراکنش از سمت آنها شود. همچنین اگر در طی دوره جشنواره، تعداد تراکنش‌های شما از 100 عدد بیشتر شود، امتیازهای کسب شده توسط شما 2 برابر می‌شود.

جوایز هیجان‌انگیز جشنواره

مجموعه سیزپی، رضایت کاربران خود را در اولویت قرار داده است از این رو 5 عدد ربع سکه بهار آزادی برای کاربرانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند در نظر گرفته است. همچنین ده‌ها جایزه جذاب دیگر به کاربران فعال، متناسب با امتیازهای آنها تقدیم شده و درصورتی که امتیازها با هم برابر باشند قرعه‌کشی انجام خواهدشد. پس فرصت را از دست ندهید و از همین الان دست به کار شوید...

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید