افتتاح برندشاپ‌های جدید هوآوی در بازار موبایل چارسو و بازار موبایل ایران ۲

کدخبر: ۳۳۹۳۱۴
در برندشاپ‌ها روی ارائه محصولات و مشاوره درباره آن برند تمرکز می‌کنند.گرچه تعداد این فروشگاه‌ها در ایران چندان زیاد نیست، اما در سطح بین‌المللی تعداداین نوع فروشگاه‌ها در حال افزایش است و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین کانال‌های فروش برندهای معتبر شده‌اند
افتتاح برندشاپ‌های جدید هوآوی در بازار موبایل چارسو و بازار موبایل ایران ۲

 به دلیل تنوع زیاد محصولات و همچنین سهم بالای بازار موبایل در ایران، صاحبان فروشگاه‌ها تمایل دارند تبدیل به برندشاپ هوآوی شوند. استانداردهای رعایت شده در این نوع فروشگاه‌ها بالاست و در بخش دکوراسیون، طراحی چیدمان و مواد اولیه استفاده شده برتری ویژه‌ای نسبت به فروشگاه‌های عادی دارند.

برندشاپ هوآوی در بازار موبایل چارسو ۴ خرداد ساعت ۱۵ افتتاح می‌شود. این فروشگاه با مساحتی بیش از ۱۳۰ متر طیف گسترده‌ای از محصولات هوآوی را ارائه خواهد کرد. امکان کار و مشاهده محصولات مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و... در این مرکز دارد. علاوه بر این امکان مشاوره تخصصی و دریافت راهنمایی وجود دارد.

هوواوی1

برندشاپ هوآوی در بازار موبایل ۲ یافت‌آباد نیز در ۴ خرداد از ساعت ۱۳ افتتاح خواهد شد. این مرکز خرید در جنوب غربی تهران رشد خوبی داشته و تبدیل به یکی از مراکز اصلی فروش گوشی هوشمند در تهران شده‌است.

هوواوی2

لازم به ذکر است، ۱۰۰ خریدار نخست این دو برندشاپ، هدیه‌های ویژه‌ای دریافت خواهند کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید