مشاهده آنلاین لیست قیمت انواع لوله و اتصالات در لوله آنلاین

کدخبر: ۳۴۰۰۶۶
این روزها می‌توانیم خیلی از کارها را به صورت آنلاین انجام دهیم و خیلی چیزهایی که فکرش را هم نمی‌کردیم می توانیم به صورت اینترنتی بخریم. شاید خبر نداشته باشید که می‌توانید قیمت انواع لوله و اتصالات را هم آنلاین ببینید و حتی اینترنتی سفارش دهید.
مشاهده آنلاین لیست قیمت انواع لوله و اتصالات در لوله آنلاین

 لوله آنلاین به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید لوله و اتصالات، از یک کادر مجرب و متخصص برای تعیین دقیق مشخصات فنی و قیمت‌گذاری این محصولات بوجود آمده که شما را در این زمینه راهنمایی و مشاوره می‌کند تا خرید مطمئنی داشته باشید.

لیست قیمت انواع لوله و اتصالات را در لوله آنلاین ببینید و سفارش دهید

همان‌طور که گفتیم می‌توانید خیلی راحت در محل کار یا خانه خود بنشینید و قیمت روز انواع لوله و اتصالات را به صورت آنلاین مشاهده کنید و به صورت اینترنتی هم سفارش دهید. جالب است بدانید محدودیتی در محصولات قابل عرضه وجود ندارد و هر چه در بازار موجود باشد می‌توانید به صورت آنلاین به آنها دسترسی داشته باشید. اما سوال اصلی اینجاست که چه محصولاتی ارائه می‌شوند؟

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت یکی از پرمصرف‌ترین انواع لوله در صنایع مختلف است که بیشتر آن را به شکل لوله‌ای فنری‌شکل سیاه‌رنگ دیده‌ایم. جنس این لوله معمولا از فولاد، پلی اتیلن یا PVC ساخته می‌شود، ولی لوله کاروگیت پلی‌اتیلن بیشترین کاربرد را دارد. این لوله روکش‌دار یا آستردار است و با توجه به کاربردهای شهری و صنعتی می‌توان برای پروژه‌های انتقال آب و فاضلاب، زهکشی، محافظ شیرآلات، ساخت پل و... از لوله پلی اتیلن استفاده کرد.

لوله پلی اتیلن

همان‌طور که اشاره کردیم لوله پلی اتیلن یکی از پرکاربردترین لوله‌ها در صنایع مختلف است. از آنجایی که این لوله مزایای زیادی دارد و در برابر خوردگی، ضربه، سایش و تغییرات دما مقاوت بالایی از خود نشان می‌دهد، می‌توانید برای کاربری‌های مختلف از انواه لوله پلی اتیلن استفاده کنید. این لوله در رنگ‌بندی سیاه با خطوط رنگی عرضه می‌شود که آبی برای آبرسانی، رنگ زرد برای گازرسانی و رنگ قهوه‌ای برای فاضلاب به کار می‌رود.

لوله زهکش

یکی از لوله‌هایی که در زمین‌های مختلف مانند کشاوری، ساختمان‌ها و زمین‌های ورزشی کاربرد زیادی دارد، لوله زهکش است که برای انتقال و تخلیه آب زه استفاده می‌شود. لوله‌های زهکش نیز از جنس PVC و پلی اتیلن به صورت مشبک و نیمه‌مشبک همراه با سوراخ‌های ریز عرضه می‌شوند و برای جمع‌آوری آب زه و آب‌های اضافی به کار می‌روند.

لوله پلیکا

بعید است لوله پلیکا را نشناسید. این لوله در واقع همان لوله PVC است و در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. نام اولین سازنده این لوله از جنس پی وی سی پلیکا بوده و بعدا به همین نام شناخته می‌شود. از آنجایی که این مدل مزایای بسیار زیادی دارد از پوشش سیم‌های فشار قوی گرفته تا تصفیه می‌توان از آن استفاده کرد. مقامت در برابر خوردگی، مقاومت شیمیایی، قابلیت نصب سریع، سرعت بالا در انتقال آب و مایعات، اتصالات قوی و بدون نشتی، عمر طولانی، هزینه پایین، وزن سبک و کاربرد آسان از جمله ویژگی‌های لوله پلیکا است.

لوله جدار چاه

یکی دیگر از محصولات پرمصرف، لوله جدار چاه و در پروژه‌های بزرگ و کوچک کاربرد دارد. این لوله باعث می‌شود ستون چاه از محیط بیرون جدا شود و معمولا از فلزهای مقاوم و مستحکم استفاده می‌شود که در برابر خوردگی دوام لازم را داشته باشند. البته انواع دیگری از لوله جدار چاه مانند لوله پلی اتیلنی نیز وجود دارد و قیمت آن براساس جنس، قطر و... متفاوت است.

نوار تیپ

نوار تیپ همان نوار آبیاری از جنس پلی اتیلن نرم است و بیشتر در صنعت کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. احتمالا در باغچه‌های نزدیک خانه خود نوار تیپ را دیده‌اید که برای آبیاری قطره‌چکانی نیز کاربرد دارند.

منهول پلی اتیلن

علاوه بر لوله‌هایی که گفتیم می‌توانید قیمت منهول پلی اتیلن را نیز به صورت آنلاین مشاهده کرده و سفارش دهید. منهول همان چاهک بازدید است و برای اتصال چند شبکه به هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین کاربرد منهول برای خطوط انتقال و انواع شبکه‌های فاضلاب صنعتی و شهری است. علاوه بر منهول می‌توانید قیمت آنلاین دریچه منهول را نیز مشاهده کنید.

چرا باید سراغ لوله آنلاین برویم؟

انواع لوله و اتصالات موجود در بازار، تنوع بسیار زیادی دارند و همین مسئله باعث شده تا با مدل‌های مختلف با مشخصات فنی و قیمت متفاوت روبه‌رو باشیم. در سایت لوله آنلاین می‌توانید تمام قیمت‌ها را به صورت دسته‌بندی شده در جداول مجزا به صورت آنلاین مشاهده کنید و حتی در صورت نیاز سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید.

محصولات لوله آنلاین با بهترین کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند و دیگر نیازی نیست حضوری با بازار مراجعه کنید یا از جاهای مختلف استعلام قیمت بگیرید. خیلی راحت می‌توانید قیمت به‌روز انواع لوله و اتصالات را با چند کلیک ساده به‌دست آورید.

لوله آنلاین با ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین اتصالات از جنس اتصالات پلیکا و اتصالات کاروگیت، در سایزهای مختلف، کار شما را برای خرید لوله و اتصالات راحت کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۳۲ ۰۸۱۳۸۲۱۱۱۱۱ ۰۸۱۳۲۵۱۴۷۰۰ ۰۸۱۳۲۵۱۹۰۹۲ ۰8۱۳۲۵۲۳۲۹۸ 09127298974تماس بگیرند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید