ارتقا جایگاه در میان شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران

هدفگذاری صادرات 500 میلیارد ریالی در پگاه خوزستان

کدخبر: ۳۴۰۰۷۸
گروه شرکت ها :شرکت پگاه خوزستان در میان 16 شرکت صنایع شیر ایران ارتقا 6 پله ای‌ داشت.
هدفگذاری صادرات 500 میلیارد ریالی در پگاه خوزستان

به گزارش روابط عمومی صنایع شیرایران(پگاه)، سید حسین موسوی مدیر عامل شرکت پگاه خوزستان گفت: بر اساس رتبه بندی اخیر شرکت های تابعه صنایع شیر ایران، شرکت پگاه خوزستان پس از هفت سال موفق به ارتقا ۶ پله‌ای جایگاه خود در میان شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران شد.

وی با اشاره به ظرفیت های پگاه خوزستان تاکید کرد: ارتقا کیفیت در تولید محصولات، صادرات، افزایش دریافت شیر خام، تنوع محصولات، افزایش تولید و عرضه محصولات پگاه خوزستان به بازارهای سراسر کشور شاخص‌هایی بودند که در ارزیابی جایگاه این شرکت مورد بررسی قرار گرفتند.

 مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان در ادامه با اشاره به صادرات محصولات این شرکت به کشورهای مختلف، گفت: امسال 500 میلیارد ریال صادرات هدفگذاری شده اکه امیدوارم با تلاش همکاران عملیاتی شود.

موسوی گفت: محصولات پگاه خوزستان عمدتا به کشور عراق، افغانستان، روسیه و پاکستان صادر می شود اما تقاضا از سوی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس نیز وجود دارد که در دست بررسی است.  مدیرعامل شرکت شیر پگاه خوزستان به افزایش 20 هزار تنی تولید محصولات اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تولید این شرکت از 90 تن در روز به 110 تن افزایش یافت که این رقم در سال 99 به 120 تن در روز افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به ظرفیت پگاه خوزستان مبنی بر افزایش میزان تولید روزانه  تا 40 درصد نسبت به سال گذشته تصریح کرد: تولید 12 محصول جدید نیز از دیگر برنامه های  پگاه خوزستان در سال جاری است.

موسوی در خصوص تولید شیر و دیگر فرآورده های لبنی از گاومیش در پگاه خوزستان نیز بیان داشت: در حال حاضر 2 محصول شیر و ماست گاومیش از سوی پگاه خوزستان تولید و عرضه می شود که امسال 2 محصول جدید شامل دوغ و پنیر گاومیش نیز از سوی این شرکت تولید و وارد بازار مصرف خواهد شد.

مدیرعامل پگاه خوزستان گفت: عرضه فرآورده های لبنی گاومیش به بازار سراسر کشور از سوی پگاه خوزستان در دست پیگیری است.پرورش گاومیش و تولید فرآورده های لبنی از گاومیش در خوزستان از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و قابل سرمایه گذاری است که این موضوع نیز از نگاه پگاه خوزستان دور نمانده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید