انواع مانتوی زنانه تابستانه خنک و جذاب

کدخبر: ۳۴۲۷۴۱
یکی از لباس‌هایی که خانم‌ها به آن توجه بسیاری دارند، خرید مانتو زنانه تابستانه خنک و جذاب است. مانتو تابستانه هر ساله در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب وارد بازار می‌شوند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.
انواع مانتوی زنانه تابستانه خنک و جذاب

یکی از لباس‌هایی که خانم‌ها به آن توجه بسیاری دارند، خرید مانتو زنانه تابستانه خنک و جذاب است. مانتو تابستانه هر ساله در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت و جذاب وارد بازار می‌شوند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

این لباس اصلی در خارج از خانه، اولین و مهم‌ترین لباسی است که توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و مهم‌ترین تاثیر را در زیبایی استایل خانم‌ها دارد. اگر می‌خواهید استایل جذاب تابستانی را تجربه کنید، پیش از هر چیز به مدل مانتوی زنانه توجه کنید. اما به نظر شما بهترین مدل مانتو تابستانه کدام است؟

1. مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته-بانی مد (1)

مانتو جلو بسته ظاهری ساده دارد، اما با انتخاب درست کیف و کفش زنانه و اکسسوری، جذاب و چشمگیر خواهد شد. خانم‌هایی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، خرید مانتو جلوه بسته یک انتخاب مناسب خواهد بود.

توصیه می‌کنیم خانم‌هایی که اندام سیبی شکل دارند، یا به عبارتی شکم و پهلو بزرگی دارند، در خرید مانتو جلو بسته دقت بیشتری کنند، چرا که ممکن است این مدل مانتو اندام‌شان را بزرگ‌تر نشان دهد. اما مانتو جلو بسته‌ای که به صورت مثلثی دوخته شده یا به صورت کلوش است، انتخاب مناسب‌تری برای اندام سیبی شکل خواهد بود.

برخی از مانتوهای جلو بسته به صورت ساده و تک رنگ طراحی می‌شوند، اما بسیاری از طراحان روی این مانتو گلدوزی می‌کنند که زیبایی مانتو را دوچندان می‌شود. این طراحی‌ها معمولا روی یقه یا پایین مانتو صورت می‌گیرد. در صورتی که می‌خواهید تمرکز کمتری روی بالا تنه ایجاد شود، از پوشیدن مانتوهایی با یقه‌های کار شده و شلوغ خودداری کنید.

2. مانتو کتی زنانه

مانتو جلو بسته-بانی مد (3)

اگر می‌خواهید برای تابستان امسال خود خرید مانتو تابستانه را در لیست خود قرار دهید، خرید مانتو کتی را فراموش نکنید. معمولا قد این مانتو از 75 تا 100 سانتی متر است که شما نه تنها در استایل خیابان و خارج از خانه می‌توانید از آن بهره‌مند شوید، بلکه به یکی از لباس‌های جذاب مهمانی‌هایتان تبدیل خواهد شد.

از این رو اگرچه مانتو کتی ظاهری رسمی دارد و به نظر می‌رسد که آن را تنها می‌توان با شلوار پارچه‌ای یا دامن یا کفش پاشنه بلند ترکیب کرد، اما به دلیل خلاقیت استایلیست‌ها، این قوانین کنار رفته و شما می‌توانید کت زنانه را به همراه کفش اسپرت، کتانی و شلوار جین زنانه ترکیب کنید و متفاوت و زیبا در بهار و تابستان امسال ظاهر شوید.

کت و شلوار زنانه در مد و فشن 2020 یکی از طراحی اصلی برندهای معروف دنیا شناخته شده است که در این میان توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. کت زنانه را می‌توانید با یک شلوار ست یا شلوار متفاوت به تن کنید.

3. مانتو جلو باز

مانتو جلو بسته-بانی مد (2)

معمولا مانتو جلو باز دکمه ندارد، اما بعضی از خانم‌ها می‌توانند مانتو جلو باز قزن‌دار تهیه کنند یا به مانتو جلو باز بهاره خود یک قزن بدوزند. لباس زیر مانتو جلو باز نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر می‌خواهید استایل زیبایی داشته باشید، در انتخاب لباس زیر مانتو باید خلاقیت داشته باشید. توصیه می‌کنیم لباس هم رنگ با مانتوی جلو باز به تن نکنید، چرا که جلوه بلوز و مانتو از بین می‌رود.

رنگ مکمل انتخاب مناسبی در ترکیب مانتوی جلوباز و بلوز زیر مانتو است. برای مثال اگر مانتو سفید به تن دارید، می‌توانید یک لباس مشکی یا سرمه‌ای انتخاب کنید یا اگر مانتو سرمه‌ای به تن دارید، لباس زرشکی یا زرد نیز انتخاب متفاوت و جذابی خواهد بود.

4. مانتو دکمه‌دار

مانتو دکمه‌دار یکی از قدیمی‌ترین مدل مانتو است که همچنان در میان خانم‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. بسیاری از خانم‌ها در محیط کار یا دانشگاه، باید مانتو دکمه‌دار به تن کنند، اما منظور از مانتو دکمه‌دار یک مانتو اداری و ساده نیست و این مانتو نیز مدل‌های متفاوتی دارد.

خانم‌هایی که در محیط کار قرار دارند یا می‌خواهند استایل دانشجویی جذابی داشته باشند، می‌توانند یک مانتو دکمه‌دار اسپرت را به همراه کوله پشتی و کفش کتانی زنانه ترکیب کنند. اما انتخاب رنگ مانتو و ترکیب آن با کوله پشتی و کفش کتانی، تاثیر بسیاری در زیباتر شدن استایل‌تان دارد. از این رو معجزه ترکیب رنگ‌ها را فراموش نکنید.

در صورتی که طرفدار مدل مانتو مجلسی و کلاسیک هستید، مانتو دکمه‌دار طرح‌دار انتخاب منحصربه‌فردی خواهد بود. معمولا این مانتو‌های مجلسی و دکمه‌دار با تعدادی مروارید، منجوق و پولک تزیین می‌کنند تا جلوه چشمگیری داشته باشد.

این مدل مانتو را می‌توانید در قرارهای رسمی و مهمانی‌ها به تن کنید. همچنین یک ست کیف و کفش چرم زنانه انتخاب مناسبی برای این استایل است. پیشنهاد می‌کنیم برای مدل مانتو مجلسی دکمه‌داراز کفش پاشنه بلند و کیف دستی یا دوشی کوچک استفاده کنید تا متفاوت و زیباتر شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید