بررسی برنامهPantel :کامل ترین پیام‌رسان و شبکه اجتماعی با ویژگی‌های خاص

کدخبر: ۳۴۵۷۷۱
پنتل (Pantel) اپلیکیشنی در زمینه‌ی پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی است که با ویژگی‌های تماس صوتی و تصویری و همچنین امکانات جدید دیگر؛ برای اندروید، آیفون، وب، ویندوز، مک و لینوکس منتشر شده است.
بررسی برنامهPantel :کامل ترین پیام‌رسان و شبکه اجتماعی با ویژگی‌های خاص

چت، گفتگو، تماس صوتی و تصویری و فعالیت دیگر در اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی این روزها به بخش مهمی از زندگی مردم تبدیل شده است. این وابستگی تا حدی وجود دارد که اگر لحظه‌ای اختلال در این شبکه‌ها ایجاد شود؛ تأثیر زیادی بر زندگی شخصی و حتی کاری بسیاری از افراد شاهد خواهیم بود.

همین وابستگی بین زندگی مردم و شبکه‌های اجتماعی موجب شده که امروز شاهد رشد چشمگیر از این اپلیکیشن‌ها باشیم؛ به ویژه حضور سوپراپ‌هایی که به غیر از امکان تماس صوتی و تصویری ویژگی‌هایی همچون بازی و سرگرمی‌های فراوانی را برای کاربران خود مهیا می‌کنند.

پیام‌رسان Pantel یکی از جدیدترین اپلیکیشن‌ها بین پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی است؛ این اپلیکیشن‌ با امکانات ایده‌آلی چون برقراری تماس رایگان صوتی و تصویری، برگزاری کلاس آنلاین، کنفرانس آنلاین، امکان دوستیابی در اطراف و همچنین قابلیت‌های سرگرم‌کننده فراوان برای کنار زدن رقبای قدرتمند خود همواره در حال به‌روز‌رسانی امکانات است.

در ادامه به بررسی و شرح قابلیت‌های اپلیکیشن پنتل می‌پردازیم.

نصب اپلیکیشن پنتل Pantel

پنتل روی پلتفرم‌های اندروید، آیفون، ویندوز، لینوکس، مک و وب قابل استفاده است. برای نصب پنتل می‌توانید به صفحه اصلی سایت این اپلیکیشن به آدرس http://pantel.me مراجعه کنید یا برای نصب Pantel روی گوشی‌های اندروید اینجا کلیک کرده یا برای نصب روی گوشی‌های آیفون اینجا کلیک کنید.

پیام‌رسان سریع، مطمئن و کاربر پسند

پس از نصب پنتل (Pantel) و ثبت شماره در آن، کد فعالسازی برایتان ارسال می‌شود که بعد از وارد کردن، می‌توانید کار با اپ را شروع کنید. Pantel رابط کاربری ساده و سبکی دارد که البته مشخص است زمان زیادی صرف برنامه نویسی و طراحی آن شده چرا که تمام ظرافتی که از یک سوپراپ یا شبکه اجتماعی توقع می‌‌رود را دارد.

پنتل1

فونت‌های قابل تشخیص فارسی و مناسب به همراه آیکن‌های غیر خمیده یکی از امضاهای پنتل است که اولین بار در میان شبکه‌های اجتماعی از این فضای گرافیکی استفاده می‌شود.

همچنین رابط کاربری این اپلیکیشن‌ به قدری قدرتمند است که امکان تغییر فضای گرافیکی را به کاربر می‌دهد. در تنظیمات این اپلیکیشن‌ شما می‌توانید اندازه فونت را خودتان تعیین کنید؛ به عنوان مثال برای افراد کهنسال یا کسانی که مشکلات بینایی دارند و احتیاج به وضوح بیشتر دارند، این امکان فوق‌العاده است.

همچنین در تنظیمات محیطی امکانی را برای کاربر در نظر گرفته است که با توجه به سلیقه کاربر محیط اپلیکیشن‌ به پنج حالت قابل تغییر خواهد بود.

پنتل (Pantel) با دوازده زبان طراحی منحصربه‌فرد مینیمالیستی منتشر شده است. شما از این برنامه می‌توانید در گوشی‌های اندروید و آیفون، در سیستم‌عامل‌های مک، ویندوز و لینوکس و همچنین در نسخه‌ی تحت وب استفاده کنید.

قابلیت چند پلتفرمی یک ویژگی بسیار ارزشمند برای پنتل (Pantel) محسوب می‌شود که استفاده از آن را در تمام ابزارها ممکن می‌کند. پیام‌های شما در پنتل (Pantel) به‌صورت آنلاین همیشه و همه‌جا در دسترس شما خواهند بود و فارغ از آنکه از چه دستگاهی برای ورود استفاده کنید، پیام‌های خود را همیشه در دسترس خواهید داشت.

ویژگی همگام‌سازی برای پیام‌های Draft (پیش‌نویس) نیز اجرایی شده است و برای مثال اگر مشغول نوشتن پیامی در اپ موبایل پنتل (Pantel) هستید، می‌توانید آن را ناتمام رها کنید و در نسخه‌ی تحت وب ادامه‌ی آن را بنویسید.

تماس صوتی و تصویری و چت محلی

Pantel همانند پیام‌رسان‌های دیگر امکان چت کردن را دارد و علاوه بر استفاده از گزینه چت، پنتل امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را در بین کاربران خود ایجاد کرده است.

ارتباط بین کلیه کاربران Pantel رایگان است و با بهترین کیفیت ممکن اجرا می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌های منحصر به فرد پنتل این است که در صفحه نقشه می‌توانید در بین کاربران پنتل در اطراف خود جستجو کرده و دوستان جدید و گروه‌های مختلفی را پیدا کنید. شما فقط باید مکان خود را بر روی نقشه به اشتراک بگذارید و برای دسترسی به نمایه آنها بر روی آواتارهای موجود کلیک کنید. با این روش می‌توانید از طریق گپ صوتی و تصویری متصل شوید و در ارتباط باشید.

پنتل2

کنفرانس و کلاس آنلاین با قابلیت ضبط

در روزهای گذشته با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا که بیشتر مدیران و کاربران در بستر اینترنت دنبال جلسات غیر حضوری بودند اپلیکیشن‌های زیادی بر سر زبان ها چرخید؛ اما اکثر کاربران از وضعیت ارتباطی پیام‌رسان‌ها ناراضی بودند.

حالا بستر با کیفیتی در پنتل (Pantel) ایجاد شده که می‌توان از طریق آن کنفرانس تصویری و صوتی برگزار کرد. ویدیو کنفرانس پنتل با کیفیت فوق‌العاده یکی از ویژگی‌هایی است که می‌توان این اپلیکیشن‌ را در سطحی بالاتر از دیگر رقبای موجود در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد.

قابلیت برگزاری کلاس آنلاین یکی از مزایای اپلیکیشن پنتل است که این اپ را یک سر و گردن از رقبا پیش می‌اندازد. در روزهای گذشته بسیاری اقدام به برگزاری کلاس‌های آنلاین کردند که یکی از نقاط ضعف کلاس‌های برگزار شده در بسترهای مختلف عدم ضبط کلاس و برگزاری بی‌کیفیت کلاس آنلاین بوده.

با پنتل به راحتی می‌توان یک کلاس آنلاین را برگزار کرد و فایل‌های برگزار شده را ذخیره کرد تا در زمان دیگر از آن استفاده کنند. پنتل به صورت خودکار کلاس آنلاین شما را ضبط کرده و برای شما ارسال می‌کند. پس اگر به دنبال کلاس آنلاین با قابلیت ضبط و ذخیره هستید پنتل را نصب کنید.

پنتل3

درست مثل اینستاگرام به روز باشید

همانطور که در اینستاگرام شما می‌توانید جدیدترین اخبار و موضوعات روز را دنبال کنید؛ در پنتل (Pantel) ویژگی جذابی ایجاد شده که همانند اکسپلورر اینستاگرام و توییتر ترندها یا همون موضوعات جذاب و داغ روز نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید در این بخش اتفاقات روز را دنبال کنید و اگر لازم بدونید کانال مورد نظر را دنبال کنید. البته پنتل برای شما عکس‌ها و ویدیوهای پر بازدید یا ترند اینستاگرام را در بخش ترند خود نمایش می‌دهد که در آینده دیگر شبکه‌های اجتماعی هم به آن اضافه می‌شود.

این موضوع نشان دهنده دید باز و وسیع برنامه‌نویسان این اپلیکیشن است که می خواهند تمام امکانات را در یک شبکه اجتماعی برای مخاطیان فراهم کنند. این همان سوپر اپ یا شبکه اجتماعی کامل است هر آن چیزی که برای یک ارتباط لازم است در این اپلیکیشن‌ گنجانده شده است.

پنتل4

پیام‌رسان همه چیز تمام و ایمن

پیام‌رسان پنتل (Pantel) را می‌توان پیام‌رسانی کامل دید. کمتر شبکه اجتماعی وجود دارد که تمامی این امکانات را در کنار یکدیگر داشته باشد. برنامه‌نویسان متبحر این اپلیکیشن‌ ویژگی‌های سرگرم‌کننده فراوانی را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند.

ایجاد چهره کارتونی، ایجاد تصویر نقاشی شده، شبیه سازی چهره با سلبریتی های معروف ایرانی و خارجی و بازی های جذاب از جمله این امکانات سرگرم‌کننده است.

پنتل5

همچنین در کنار این خدمت‌رسانی آنلاین و همگام‌سازی اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف، امنیت پیام‌های شما با سخت‌گیری بسیار بالایی تضمین شده است.

پیام‌های ارسالی و دریافتی، چه در چت‌های خصوصی و چه در گروه‌ها یا کانال‌ها با استفاده از رمزنگاری ترکیبی رمزگذاری می‌شوند تا کاربران اطمینان کاملی برای محفوظ ماندن حریم شخصی خود داشته باشند. همچنین شما می‌توانید برای ورود خود از رمز عبور استفاده کنید.

علاوه بر این شاهد بخشی با عنوان Active Sessions هستیم که در آن می‌توانید تمام ابزارهایی را که به اکانت شما متصل هستند، مشاهده کنید تا در صورت وجود موارد مشکوک، به‌سرعت دسترسی آن را به اکانت خود مسدود کنید.

نگاه کلی به نقاط ضعف و قوت اپلیکیشن‌ پنتل

با نگاه کلی می‌توان گفت هیچ اپلیکیشن کاملی وجود ندارد که مشکلی را نداشته باشد؛ زیرا تمام اپلیکیشن‌ها به ویژه شبکه‌های اجتماعی به مرور زمان و گرفتن بازخورد از طرف کاربران نسخه‌های خود را به روزرسانی می‌کنند.

پنتل همانند اپلیکیشن‌های دیگری که در ابتدای راه هستند، نقاط ضعف کوچکی دارد. به عنوان مثال برخی کاربران دوست دارند تا کانال‌ها، گروه‌ها یا چت هایشان در دسته‌بندی جدا قرار بگیرد. همانطور که گفته شد هر کاربر یک توقعی از شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده دارد.

نصب اپلیکیشن‌ و شبکه اجتماعی پنتل پیشنهادی است که نمی‌توان آن را رد کرد ما نیز به شما این پیشنهاد را می‌کنیم. اپلیکیشن‌ را دانلود کنید و استفاده کنید تا به این نقطه برسید که این اپلیکیشن‌ می‌تواند بسیاری از قابلیت‌های مورد انتظار شما را برآورده کند.

پنتل حالا ابتدای راه است و با انتشار بروزرسانی‌های بعدی، نسخه به نسخه کامل‌تر خواهد شد تا در نهایت به یک اپلیکیشن ایده‌آل تبدیل شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید