6 مدل جدید مانتو زنانه جذاب

کدخبر: ۳۵۰۴۸۰
مانتو زنانه تنوع بسیاری دارد و هر خانم خوش پوشی می‌تواند مانتوی مورد علاقه‌اش را با توجه به سلیقه خود تهیه نماید. از این رو شما می‌توانید به سادگی مانتو مجلسی یا اسپرت را از فروشگاه آنلاین لباس یا به صورت حضوری تهیه نمایید.
6 مدل جدید مانتو زنانه جذاب

 در این مقاله 6 مدل مانتو جدید را به شما معرفی می‌کنیم تا با مد و فشن 2020 بیشتر آشنا شوید و خرید ساده‌تری را تجربه کنید.

1. مانتو گیپور مجلسی

مانتو گیپور مجلسی، استایل‌تان را جذاب و متفاوت می‌کند. در واقع خانم‌هایی که از مدل مانتوهای مجلسی سنگ‌دوزی یا منجوق‌دوزی خسته شده‌اند، مدل مانتو گیپور بهترین انتخاب خواهد بود، چرا که ظاهری متمایز دارد.

اگر می‌خواهید در یک مراسم رسمی شرکت کنید یا می‌خواهید شیک و متفاوت باشید، خرید مانتو گیپور مجلسی را از دست ندهید. همچنین این مدل مانتو مناسب عروس‌ خانم‌هایی است که می‌خواهند برای عقد محضری مانتو سفید زیبایی به تن کنند که با کفش پاشنه بلند و شلوار پارچه‌ای راسته زنانه ظاهری جذاب‌تر خواهد داشت.

2. مانتو چهارخانه زنانه

پارچه چهارخانه که در دهه 40 و 50 میلادی طرفداران بسیاری در میان آقایان و خانم‌ها داشت، این روزها دوباره در بازار دیده می‌شود و همچنان محبوب است. از این جهت شما می‌توانید خرید مانتو شیک چهارخانه را در برنامه خود قرار دهید.

بانی مد

از این مدل پارچه چهارخانه برای تولید پالتو و تولید کت و مانتوی زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا طرح زمینه این پارچه کلاسیک، طوسی است و به سادگی با لباس زنانه سبز، قرمز و زرد ست می‌شود.

شلوار جین زنانه زاپ دار یک مدل شلوار جذابی است که استایل تابستانه شما را با مانتو چهارخانه، جذاب و مدرن می‌کند. همچنین کیف چرم زنانه و کفش کتانی سفید، از دیگر مواردی است که باعث زیبا و چشمگیرتر شدن استایل شما با مانتو چهارخانه می‌شود.

3. مانتو حریر مجلسی

مدل مانتو حریر بهترین و مناسب‌ترین جنس برای تابستانه است. این مدل مانتو زنانه یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در بهار و تابستان است که علاوه بر جنس خنک که مانع گرم شدن‌تان می‌شود، مدل جذاب و مجلسی نیز دارد.

شما می‌توانید این مدل مانتو حریر مجلسی جدید و جذاب را به همراه شلوار پارچه‌ای زنانه یا یک شلوار کتان جذب ست کنید که هر دو انتخاب مناسب و جذابی خواهند بود. با این حال خرید ست کیف و کفش زنانه استایل شما را زیباتر می‌کند.

4. کت زنانه

کت زنانه در این تابستان 2020 نبض خرید لباس زنانه را در دست گرفته است. این مدل مانتو که از لباس مردانه الهام گرفته شده، بسیار پرفروش است، چرا که روز به روز مدل و رنگ‌ مانتو کتی بیشتر می‌شود و طرفداران بسیاری دارد.

شلوار فاق بلند کمر کشی با رنگ‌های روشن، یکی از شلوارهایی که کت زنانه را جذاب‌تر می‌کند و این روزها این مدل شلوار زنانه مورد توجه بسیاری قرار دارد. همچنین شلوار کتان پاکتی زنانه نیز انتخاب مناسب و زیبایی با کت زنانه خواهد بود.

اگر طرفدار استایل مجلسی هستید یا به استایل اسپرت علاقه دارید، کت زنانه تمام نیازهای شما را برآورده می‌سازد. چرا که شما می‌توانید این مدل مانتو را با کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی زنانه یا کوله پشتی و کفش اسپرت زنانه ست کنید و در هر حالت جذاب و شیک باشید.

5. مانتو اسپرت لی

بسیاری تصور می‌کنند که مانتو جین تنها مناسب فصل پاییز و زمستان است. اما یکی از مانتوهای پرفروش و پرطرفدار در فصل تابستان، مانتو اسپرت جین است که به مانتو لی نیز شناخته می‌شود. جنس مانتو لی تابستانه با مانتو پاییزه متفاوت است و بافت نرمی دارد.

معمولا بافت مانتو اسپرت لی نازک‌تر است و در فصل تابستان با این مدل مانتو احساس گرما نخواهید کرد. این مدل مانتو مناسب افرادی است که به استایل اسپرت یا غیررسمی علاقه دارند. خرید کفش اسپرت زنانه انتخاب مناسبی برای مدل مانتو لی خواهد بود و به راحتی با این مدل مانتو خنک و تابستانه ست می‌شود.

6. مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته-بانی مد

اگر به رنگ‌های روشن و شاد علاقه دارید، ترند این تابستان را از دست ندهید. معمولا بسیاری از طراحان مد و فشن، مدل لباس‌های تابستانه را از گل و میوه‌های فصل تابستان الهام می‌گیرند. همچنین بهتر است بدانید که لباس‌های روشن و رنگی گرمای کمتری را نسبت به لباس مشکی یا تیره جذب می‌کنند.

از مدل مانتو جلو بسته زنانه می‌توان به طرح هندی، بته جقه و مانتو سنتی اشاره کرد. این مانتوها در طرح‌های شرقی تولید می‌شوند و استایل تابستانه شما را شیک و جذاب می‌کنند. اگر می‌خواهید با مانتو رنگی یک شال یا روسری نخی تهیه کنید، توصیه می‌کنیم سراغ رنگ‌های پاستلی بروید تا ترکیب رنگ مانتو و روسری زیباتر شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید