قیمت مدلهای مختلف تلویزیون سونی موجود در خانه سونی

کدخبر: ۳۵۱۱۸۵
تلویزیون این جعبه جادویی از گذشته های دور تا کنون به عنوان یک وسیله سرگرم کننده دیداری و شنیداری در کنار شما بوده است، دو دهه گذشته اوج پیشرفت تکنولوژی به شمار می رود طوریکه ما شاهد اوج گیری ساخت تلویزیون های هوشمند با قابلیت های متعدد هستیم و امروزه شما علاوه بر تماشای برنامه های تلویزیونی به خاطر فناوری به کار رفته به راحتی می توانید به اینترنت تلویزیون دسترسی داشته باشید، حتی در مدلهای پیشرفته شما می توانید به صورت صوتی با پشتیبان تلویزیون ارتباط برقرار کنید و یا به هنگام سفر و کار برنامه مورد علاقه خود را در حافظه داخلی دستگاه ضبط و در اوقات فراغت خود آن را تماشا کنید.
 قیمت مدلهای مختلف تلویزیون سونی موجود در خانه سونی

لذت بازهای پلی استیشنی برای گیمرهای حرفه ای با استفاده از تلویزیون هوشمند سونی دو چندان می شود چرا که محیط واقعی بازی را به نمایش می گذارد و لحظات شادی را برایتان به ارمغان می آورد. دارای موتور قدرتمندی است که در تولید آن از بهترین مواد، تکنولوژی و نیروی متخصص کاربلد و با تجربه استفاده شده است که علاوه بر آن پس از تولید چندین تست و آزمایش بر روی تلویزیون سونی اجرا و در صورت نداشتن هیچ گونه مشکلی به بازار مصرف عرضه می شود، که علاوه بر موارد گفته شده دارای گارانتی و ضمانت نامه معتبر کتبی است که این اطمینان را به مشتری می دهد تا در صورت داشتن کوچکترین نقصی بتواند از خدمات پس از فروش و گارانتی رایگان آن استفاده کند. قیمت تلویزیون سونی بسته به مدلهای مختلفی که دارد متغیر است.

تلویزیون سونی و نقش آن در طراحی دکوراسیون داخلی

22

تلویزیون سونی در میان سایر برندهای جهانی یک محصول خاص متناسب با سلیقه ایرانی است چرا که طراحی منحصر به فردی دارد که دارای قاب باریکی به اضافه دو پایه نگهدارنده است که به راحتی می توانید آن را در اتاق نشیمن، هال، پذیرایی و ... بر روی میز تلویزیون قرار دهید؛ همچنین می توانید در محل های مختلفی بر روی دیوار خانه، اداره و محل کار بسته به سلیقه خود نصب کنید، در بیمارستان ها و ادارات دولتی قطعاً مشاهده نموده اید که تلویزیون سونی را به خاطر داشتن پایه نگهدارنده بر دیوار نصب کرده اند.

دارای دو بلندگو در اطراف صفحه نمایش است که ورودی و خروجی USB,HDMI ، سیم آنتن و ... در پشت تلویزیون قرار دارد که قسمت جلویی صفحه نمایش همچون یک تابلو است که یک قاب 3 تا 5 سانتیمتری به رنگ سیاه، طوسی و ... دور تا دور صفحه نمایش را فرا گرفته است؛ دارای یک چراغ کوچک به رنگ قرمز در قسمت جلویی و پایینی است که به هنگام خاموش و روشن شدن این چراغ به رنگ قرمز و سبز تغییر می کند. تلویزیون سونی بسته به نوسانات بازار متغیر است که برای اطلاع از لیست آخرین محصولات و همچنین قیمت آن می توانید با ما تماس بگیرید.

امروزه طراحی بخش مهمی از ساخت و تولید تلویزیون را به خود اختصاص داده است طوریکه کار طراحی تلویزیون سونی توسط چندین متخصص حرفه ای انجام می شود، چرا که امروزه از تلویزیون سونی در طراحی دکوراسیون منزل استفاده می کنند که همیشه جلوی چشم است. یکی از مشکلات تلویزیون این است که به هنگام مهمانی ها و دورهمی ها اگر شما جای خود را تغییر دهید از کیفیت تصویر کاسته می شود ولی فناوری به کار رفته برای کیفیت تصاویر تلویزیون سونی به گونه ای است که زاویه دید آن اصلاً تغییر نمی کند و شما در هر نقطه ای از منزل که باشید با همان کیفیت سابق می توانید برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید. 

صفحه نمایش استاندارد تلویزیون سونی برای نمایش

از سایزهای استاندارد و پر فروش تلویزیون سونی که قابلیت استفاده در منزل، بیمارستان، محل کار، اداره و ... را دارد می توان به تلویزیون 55 اینچ سونی اشاره نمود که صفحه نمایش آن 55 اینچ است و تصاویر را به صورت واقعی و با کیفیت عالی عرضه می کند.

از دیگر سایزهای تلویزیون سونی می توان به  سایزهای32.40.43.50.55.65.75.85 اینچ و ... اشاره نمود که هر یک از این سایزها خود به مدلهای مختلفی تقسیم می شوند، به طور مثال تلویزیون 55 اینچ سونی خود دارای چندین مدل مختلف است که شما بسته به سلیقه و همچنین بودجه خود می توانید یکی از مدلها را انتخاب و خرید خود را تکمیل کنید؛ توجه داشته باشید که قیمت هر مدل از تلویزیون 55 اینچ سونی بسته به امکانات و آپشن هایی که دارد بالطبع متغیر است، به همین دلیل برای اطلاع از قیمت محصول مد نظر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در این زمینه راهنمای شما باشد.

کیفیت تصویر و وضوح بالای صدا به همراه فناوری بلوتوث و دسترسی به اینترنت در کنار حافظه داخلی و داشتن سیستم عامل اندروید، دستگاه دیجیتال همراه برای دریافت شبکه های سیما و ... تلویزیون 55 اینچ سونی را به یک مدل پرطرفدار و محبوب تبدیل نموده است که لذت تماشای برنامه های تلویزیونی با کیفیت را دو چندان می کند.

با مدل 65 اینچ تلویزیون سونی بیشتر آشنا شوید

33

تلویزیون هوشمند 65 اینچ سونی دارای سیستم عامل اندروید، رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسلی، کیفیت k4 و ... می باشد که می تواند انتخابی مناسب برای منازلی با متراژ بالا، فود کورت ها، رستوران ها و ... باشد.

مدل X9500G و X8500G از جمله بهترین و پرفروش ترین های تلویزیون از خانواده 65 اینچ سونی هستند که با قابلیت زاویه دید گسترده، کیفیت صدای بسیار عالی، امکان دسترسی راحت و سریع به اینترنت و ... به فروش می رسند.

با توجه به مدل های مختلفی که از این مدل به بازار ارائه شده است میتوانید برای اطلاع دقیق از  تلویزیون 65 اینچ سونی به سایت ما مراجعه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید