با بهترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید

کدخبر: ۳۵۱۷۸۷
ارزهای دیجیتال در چند سال گذشته نظر بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کرده اند و روز به روز به تعداد افرادی که از آن ها استفاده می کنند بیشتر می شود. استفاده از ارزهای دیجیتال کار چندان سختی نیست. شما باید با برخی اصطلاحات اولیه آشنا شوید و نرم افزار های مورد نیاز خود را تهیه و نصب کنید.
با بهترین صرافی های ارز دیجیتال آشنا شوید

 پس از آن نیاز به یک صرافی معتبر دارید تا بتوانید به انجام معامله بپردازید. در ادامه می خواهیم شما را با دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال آشنا کنیم و از اهمیت آموزش آن ها برایتان بگوییم. دوره بیتمکس و بایننس و قابلیت های آن مانند بایننس فیوچرز برای بسیاری از افراد امری حیاتی به شمار می رود. 

اگر به دنبال آموزش تخصصی ارزهای دیجیتال و صرافی های مختلف باشید در سطح اینترنت مقاله های رایگان و دوره های آنلاین زیادی را پیدا خواهید کرد. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که در این مقالات رایگان صرفا کلیات به شما گفته می شود و راز و رمز ها و میان بر ها به طور کامل و مشخصی ارائه نمی شوند.

در بخش دوره های آموزشی هم باید دقت بسیاری به دوره ای که انتخاب می کنید داشته باشید. بسیاری از موسسات با اینکه به طور تخصصی هیچ فعالیتی در زمینه ارزهای دیجیتال ندارند اما به دلیل وجود تقاضا از طرف مردم اقدام به ساخت دوره های آموزشی ارز دیجیتال می کنند که در آن ها هم دقیقا همان مطالبی گفته می شود که در مقالات رایگان اینترنتی وجود دارد. ‌پیشنهاد می کنیم در انتخاب دوره مناسب دقت کنید و به سراغ دوره هایی بروید که توسط آکادمی هایی ارائه می شوند که به طور تخصصی در بخش ارزهای دیجیتال فعالیت دارند.

در حال حاضر دوره اطلس ارز دیجیتال که توسط سایت ارز دیجیتال تهیه شده است و دوره جامع نوابغ ارز دیجیتال که توسط آکادمی امید فدوی آماده شده است جزو بهترین و معتبرترین دوره های آموزشی هستند که پکیج هایشان همواره بروز بوده و جدیدترین آموزش ها را برای علاقه مندان قرار می دهند. برای علاقه مندان به دوره های آموزشی باید این نکته را بگوییم که علاوه بر مقالات سایت که به طور روزانه بروز می شوند، پکیج هایی نیز به مدت محدود به طور رایگان در سایت قرار داده شده است که می توانید از آن استفاده نمایید.

بایننس

لزوم استفاده از صرافی های بین المللی

سریع ترین راه برای استفاده از ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن ها استفاده از صرافی های ارز دیجیتال است. در ایران چند سالی است که صرافی های ارز دیجیتال شروع به کار کرده اند و تقریبا یکی دو سالی می شود که رقابت در بین صرافی های ایرانی نیز زیاد شده است و شاهد قیمت های خرید و فروش رقابتی مخصوصا به صورت ریالی هستیم که این خودش خبر بسیار خوبی به شمار می رود.

البته صرافی های داخلی هنوز جای پیشرفت زیادی دارند و قابلیت هایی که در اختیار کاربران قرار داده اند چندان زیاد نیست. صرافی های خارجی علاوه بر قابلیت هایی مانند استاپ لاس، انواع بسیار مختلفی از سفارش را نیز در پلتفرم خود قرار داده اند که کاربر با توجه به توان مالی و میزان ریسک خود می تواند هر کدام از آن ها را انتخاب کند.

تعداد انگشت شماری از صرافی های داخلی امکاناتی بیشتر از خرید و فروش و معامله ساده را در اختیار کاربران قرار می دهند و همین نکته باعث شده است تا افراد حرفه ای به سراغ صرافی های معتبر خارجی مانند بایننس و بیتمکس بروند. 

صرافی های خارج از ایران خیلی با کاربران ایرانی خوش برخورد نیستند و افراد داخل ایران برای استفاده از خدمات آن ها باید از ابزار هایی برای تغییر آی پی و ناشناس ماندن استفاده کنند. اما برای افرادی که می خواهند با ریسک و سرعت بیشتری به کسب درآمد از این راه بپردازند تمام این موارد را پذیرفته و از صرافی های خارجی استفاده می کنند.

شما هم می توانید از همان ابتدای کار خود به سراغ همین صرافی ها بروید و از روز های اول، فعالیت در بازار را به طور حرفه ای یاد بگیرید. فراموش نکنید که صرافی های بایننس و بیتمکس در صورتی که متوجه شوند کاربری از ایران به سیستم آن ها وارد شده است حساب آن فرد را مسدود می کنند و خارج کردن دارایی از آن حساب ها نیازمند زمان زیاد گفت و گو با پشتیبانان صرافی است. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما از پکیج های آموزشی این دو صرافی استفاده کنید تا چنین مشکلاتی برایتان پیش نیاید. 

همچنین در وب سایت آکادمی امید فدوی برخی از پکیج ها به مدت محدود و با تخفیف های بسیار خوب و حتی ۱۰۰ درصدی به کاربران عرضه می شوند که پیشنهاد می کنیم حتما از آن ها دیدن کنید. 

یکی از نکات مثبت این آکادمی در مقایسه با سایر مراکز آموزشی تنوع بالا در پکیج ها و مقالات می باشد. بسیاری از موسسات صرفا یک پکیج جامع را برای آموزش ارز دیجیتال در نظر گرفته اند که مطمئنا برخی کاربران حرفه ای و نیمه حرفه ای به آن ها نیازی ندارند زیرا با بسیاری از بخش های آن آشنا هستند. در آکادمی امید فدوی علاوه بر دوره جامع، دوره های متنوع دیگری نیز قرار گرفته است که حتی کاربران حرفه ای نیز می توانند از آن ها استفاده نمایند بدون آن که نیاز باشد آموزش های مقدماتی و اولیه را تماشا کنند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید