جدیدترین شعبه هایپراستار در مشهد افتتاح شد

کدخبر: ۳۵۳۶۳۸
بیست و یکمین شعبه هایپراستار در شهر مقدس مشهد افتتاح شد.
جدیدترین شعبه هایپراستار در مشهد افتتاح شد

این فروشگاه در خیابان جمهوری، بعد از چهار راه مقدم، باغ مشهد واقع شده و مثل سایر شعب هایپراستار در تلاش است تازه ترین محصولات را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به مشتریان خود ارائه دهد.

هایپراستار مشهد در متراژی بالغ بر 2225 متر و سطح فروش 1600 متری، آماده خدمت رسانی به مشهدی‌های عزیز و ساکنان شهرهای اطراف است. برای راحتی مشتریان، این فروشگاه دارای 220 پارکینگ بوده و مشتریان در هایپراستار مشهد می‌توانند از همه خدمات ویژه هایپراستار استفاده کنند.

 

جایزه‌های روزانه به مناسبت افتتاح هایپراستار مشهد

به مناسبت افتتاح شعبه مشهد هایپراستار، جشنواره‌ای در این فروشگاه در حال برگزاری است که به ازای هر 80 هزار تومان خرید، یک شانس برای شرکت در قرعه‌کشی به خریداران تعلق می‌گیرد. 

جایزه این جشنواره،  روزانه 10 کارت هدیه 500 هزار تومانی است که به قید قرعه به مشتریان هایپراستار مشهد اهدا خواهد شد. خریداران برای شرکت در قرعه کشی باید کد دریافتی از صندوق فروشگاه را در لندینگ پیج مخصوص جشنواره ثبت کنند.

رعایت استانداردهای بین‌المللی در دوران همه‌گیری کرونا

هایپراستار در تولید و عرضه مواد غذایی از استاندارد HACCP تبعیت می‌کند. HACCP یک استاندارد بین‌المللی است و الزامات مدیریت بهداشت مواد غذایی را مشخص می‌کند. این استاندارد به شما اطمینان می‌دهد که کلیه مواد غذایی این فروشگاه در صحت و سلامت کامل در فروشگاه‌های هایپراستار عرضه شود. شرکت سوییسی SGS بر اجرای درست و بی‌نقص این استانداردها نظارت می‌کند و با تست‌های مخصوص اطمینان حاصل می‌کند که همه چیز طبق برنامه مشخص پیش رود.

جدا از این اصول همیشگی، در شرایط خاص فعلی اقدامات دیگری هم طبق توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی در هایپراستار انجام می‌شود تا محیط خرید ایمنی برای مشتریان فراهم گردد. از جمله اقدامات پیشگیرانه هایپراستار برای مقابله با ویروس کرونا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  تعبیه دستکش رایگان و مواد ضدعفونی دست برای مراجعه کنندگان

  •  کنترل مکرر دمای بدن مشتریان و کارمندان

  •   ضدعفونی مکرر همه چرخ دستی‌ها، صندوق‌ها و به‌طور کل تمام سطوح فروشگاه

  •  نصب برچسب‌های مخصوص برای رعایت فاصله اجتماعی

  •  استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص

دیگر اقدام مهم هایپراستار در راستای جلوگیری از کرونا، ملزم کردن استفاده از ماسک برای تمامی افراد است. در هفته‌های اخیر که موج دوم کرونا در برخی از شهرها فراگیر شده است، هایپراستار به عنوان یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشگام در حوزه مقابله با کرونا، تمامی پرسنل و همچنین خریداران را ملزم به استفاده از ماسک در طول مدت زمان حضور خود در داخل مجموعه کرد. 

در زمینه مدیریت منابع انسانی نیز فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار دستاوردهای خوبی داشته‌اند. این مجموعه به علت برخورداری از امکانات آموزش و اطلاع رسانی پیشرفته و به روز، آموزشهای لازم را برای دوره بحران کرونا به نیروی کار خود ارایه نموده است؛ به طوری که این نیروها بتوانند هم سلامتی خود را حفظ نموده و هم با رعایت دستورالعمل های صادره، محیط فروشگاه ها را سالم و به دور از آلودگی ها نگه دارند.

هایپراستار مشهد

توصیه ما این است که در این ایام به جای مراجعه به چندین فروشگاه که باعث رفت‌وآمد بیشتر و بالا رفتن ریسک شیوع ویروس کرونا می‌شود، به یک فروشگاه مراجعه کنید. هایپراستار زیر یک سقف تمام اجناس مورد نیاز شما را فراهم آورده است و از سلامت محیط و اجناس خود اطمینان کامل دارد.

اینستاگرام هایپراستار و تخفیف های همیشگی

آسان‌ترین راه برای اطلاع از جدیدترین تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، کمپین‌ها، مسابقه‌ها و جوایز هایپراستار دنبال کردن صفحه اینستاگرام هایپراستار است. علاوه بر اطلاع ‌رسانی درباره اخبار فروشگاه‌ها، با موضوعات جذاب و گوناگونی پیرامون سبک زندگی، آشپزی و ... همراه مخاطبان خود می باشد.

همچنین با دنبال کردن هایپراستار در اینستاگرام نیز شانس شرکت در مسابقات و قرعه‌کشی‌های هفتگی این صفحه را خواهید داشت. جایزه این مسابقات کارت هدیه خرید از هایپراستار است که در همه شعب می‌توان از آن استفاده کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید