فلایتیو: تغییری برای آینده!

کدخبر: ۳۵۴۰۷۰
دلمون لک زده واسه یک سفر خوب! این جمله‌ای است چند ماه اخیر مطمئنا آن را شنیده‌اید و خودتان به آن فکر کرده‌اید. دل ما هم برای یک سفر خوب تنگ شده. از دیدن ارتفاعات گیلان تا سفر به خیابان‌ شانزلیزه. اما این دلتنگی، این دوری از سفر و این محدودیت‌ها باعث شده که ما تحولی تازه را تجربه کنیم.
فلایتیو: تغییری برای آینده!

تحولی برای آینده

فلایتیو از سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی کار خود را شروع کرد. از این تاریخ تا به امروز، ما هر لحظه را صرف تغییر، تحول و رشد کردیم. تمرکز ما بر روی خدمات‌رسانی باکیفیت و ارائه بهترین تجربه سفر به کاربران بوده. کاربرانی که هر روز در حال افزایش هستند و هر روز از خدمات ما استفاده می‌کنند.

در دوره‌ای هستیم که صنعت گردشگری مدام در حال گسترش است. در چنین شرایطی، ما تصمیم گرفتیم که روند تحول خود را با سرعت بیشتری طی کنیم. یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های مورد تغییر، هویت بصری شرکت بود. از پالت رنگی گرفته تا لوگوی فلایتیو، همگی دستخوش تغییر شدند. ما باور داریم که هویت بصری می‌تواند پنجره‌ای برای درک بهتر اهداف و ماموریت یک شرکت باشد. این هویت بصری تازه، چهار کیفیت شامل «مدرن، برتر، هیجان‌انگیز و باوقار» را به نمایش می‌گذارد.

  • مدرن: فلایتیو با نگرشی مدرن بر زیرساختی مدرن ایجاد شده و این دیدگاه، منجر به خدمات‌رسانی بهتر می‌شود.

  • برتر: هدف همیشگی فلایتیو، ارائه خدماتی بوده که سطح کیفی آن مختص به فلایتیو است.

  • هیجان‌انگیز: در فلایتیو همیشه تلاش می‌کنیم که تجربه‌ای هیجان‌انگیز و تازه از سفر را ارائه دهیم.

  • باوقار: هویت و فرهنگ داخلی فلایتیو شامل کیفیتی باوقار است که ارتباط بین مشتری و برند را گسترش می‌دهد و به ما کمک می‌کند که درک بهتری نسبت به خواسته‌ها و اخلاقیات کاربر داشته باشیم.

تحولی برای صنعت

صنعت گردشگری در چند سال اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده. تحولات این صنعت نشان داده که نمی‌توان به شیوه‌های سنتی تکیه کرد و باید ساختاری را خلق کرد که دوام بالایی داشته باشد. به همین خاطر تمرکز ما بر روی ایجاد سرویسی بوده که در همه شرایط توانایی جلب رضایت مشتری را داشته باشد.

فلایتیو11

تحول زیرساخت و خدمات‌رسانی

ما همیشه به پشتیبانی خود افتخار کرده‌ایم. هفت روز هفته و در تمامی ساعات روز، ما پاسخگوی تماس کاربران هستیم. حالا قصد داریم که این دیدگاه فکری را به تمامی بخش‌های تجارت خود وارد کنیم. از وبسایت گرفته تا هویت بصری، همگی باید در راستای خدمات بهتر به مشتریان باشند.

یکی از عمده‌ترین بخش‌هایی که دچار تحول و تغییر شده زیرساخت شرکت فلایتیو است. این تحول در دو دسته قرار می‌گیرد. ارتباطی که کاربر با برند دارد و ارتباطی که همکاران ما با فلایتیو دارند.

در زمینه ارتباط با کاربران خود، تلاش کردیم که مسیر آشنایی، خرید و استفاده از خدمات را برای کاربران آسان‌تر کنیم. طراحی تازه ما با تمرکز بر روی تجربه کاربری توانسته به این هدف برسد. همچنین سرعت در تجربه کاربری اهمیت بالایی دارد. سرعت بارگذاری وبسایت فلایتیو، و سرعت روند خرید به مراتب افزایش داشته و کاربران ما، مجبور نیستند برای مشاهده آخرین بلیط‌ها و پیشنهادها انتظار بکشند.

طی مرور زمان، خدمات تازه هم به سبد خدماتی فلایتیو اضافه خواهد شد. این خدمات تازه، همراه با گسترش روزافزون کیفیت خدمات‌رسانی، یکی از مهم‌ترین تحولات زیرساختی فلایتیو برای آینده روشن‌تر است.

در زمینه ارتباط با همکاران، سلامت همه پرسنل شرکت در اولویت قرار دارد. فراهم کردن زیرساخت دورکاری یک چالش بزرگ است. فلایتیو از هیچ چالشی دوری نکرده و تلاش کردیم که شرایط دورکاری را برای تیم‌های مختلف شرکت فراهم کنیم.

طرح و رنگی از جنس آسمان

هویت بصری هر برند، پنجره‌ای به تفکرات و دیدگاه‌های آن برند است. لوگو نقش تاثیرگذاری در درک درست یک هویت بصری دارد. با این دیدگاه، باید لوگویی طراحی می‌کردیم که توانایی بازخوانی اهداف و آینده برند را داشته باشد.

سه ستون اصلی در طراحی این لوگو وجود دارد. تمرکز ما بر روی شکل زمین و گردشگری است. هر دو از اهمیت بالایی برای صنعت گردشگری برخوردار هستند. در ادامه بر روی خدمات ارائه شده فلایتیو تمرکز کردیم. لوگوی تازه فلایتیو دید کاملی به خدمات ما از جمله رزرو بلیط هواپیما، هتل، قطار و اتوبوس ارائه می‌دهد. در پایان فرم لوگو، توانسته هیجان و سرزندگی که در برند فلایتیو وجود دارد را نمایش دهد.

در انتخاب رنگ هم به آسمان چشم دوختیم. زبان رنگ آسمان زبانی جهانی است که ما درک جامعی نسبت به آن داریم. رنگ‌های انتخاب شده عبارتند از:

  • آبی: القاکننده حس آرامش و مورد استفاده تجارت‌های الکترونیک

  • نارنجی: نماینده حس و حال سلامتی، انرژی و سرزندگی

  • قرمز: بیانگر اعتماد‌به‌نفس، جسارت و احساسات شدید

  • بنفش: رنگی ارزشمند که به دلیل سختی استخراج رنگی سلطنتی بوده و کیفیت محصول ارائه شده را نمایش می‌دهد

تحولی ماندنی

فلایتیو سال‌ها است که همراه مشتریان خود بوده. اما این تازه ابتدای راه است و مسیر طولانی را با یکدیگر طی خواهیم کرد. برای تمامی سفرها، ما همراه شما هستیم و پشتیبان شما خواهیم بود. می‌توانید با خیال راحت و در امنیت کامل، پرواز، هتل، قطار و اتوبوس خود را از فلایتیو تهیه کنید. فلایتیو دیروز، امروز و فردا، همراه همه شما خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید