پلتفرم اختصاصی بازی هوآوی با نام Game Center شروع به کار کرد

کدخبر: ۳۵۴۳۱۸
سوم آگوست 2020 مصادف با 13 مرداد، پلتفرم اختصاصی بازی هواوی Game Center در بیش از 30 کشور آغاز به کار کرد. این اپلیکیشن که از طریق App Gallery هوآوی در دسترس است، امکانات مختلفی را در اختیار گیمرها و توسعه‌دهندگان بازی قرار می‌دهد.
 پلتفرم اختصاصی بازی هوآوی با نام Game Center شروع به کار کرد

دو هدف اصلی برای این پلتفرم در بخش مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است، ارائه محتوای اختصاصی و تلاش برای بهبود تجربه کاربری. این پلتفرم امکان دانلود بازی‌های محبوب شما را فقط با یک بار مراجعه و به آسانی مهیا می‌کند. علاوه بر آن امکان پیش خرید بازی‌ها قبل از ارائه نیز وجود دارد. محتوای اختصاصی بسیاری از بازی‌ها فقط در Game Center هوآوی وجود دارند.

همچنین هر گیمر در این پلتفرم یک حساب کاربری شخصی دارد که قابلیت ارتقا داشته و می‌تواند مزایای بسیاری مانند تخفیف یا محتوای بیشتر را برای او در پی داشته باشد. در آینده نه چندان دور نیز شبکه ‌اجتماعی مخصوص بازی هوآوی نیز معرفی خواهد شد که امکان ارتباط و اشتراک‌گذاری بین کاربران مختلف در هنگام بازی را مهیا می‌کند.

Game Center هوآوی زیرساختی برای توسعه‌دهندگان بازی برای جذب کاربر بیشتر از اقصا نقاط دنیا به حساب می‌آید. قرارگیری در لیست بازی های این پلتفرم می‌تواند باعث جذب کاربران بسیاری شود، چرا که امکان قرار گرفتن در معرض دید بیش از 650 میلیون کاربر هوآوی برای توسعه‌دهندگان وجود دارد. علاوه بر این، سیستم بررسی و نظرسنجی موجود در Game Center ابزاری برای گرفتن بازخورد از کاربران خواهد بود که به توسعه بهتر هر بازی کمک می‌کند.

هواوی

بخشی مجزا و قدرتمند از تیم توسعه Game Center هوآوی روی همکاری با توسعه‌دهندگان برتر دنیا متمرکز شده تا بهترین‌ها را در این پلتفرم دور هم جمع کند. شرکت‌های درجه یک دنیای بازی موبایلی مانند Gameloft، Lilith games، Forshow games و بسیاری دیگر حضور دارند. بازی‌های جدید بسیاری نیز به صورت اختصاصی در آینده نزدیک ارائه خواهند شد که از بین آنها می‌توان به Starship Legion، BORN AS EPIC، Farm Legend و Survival Road اشاره کرد.

از بازی‌های پرطرفدار حال حاضر دنیای موبایل موجود در Game Center نیز می‌توان به عنوان‌های  معروفی مانند Idle Heroes، AFK Arena، Rise of Kingdoms، Lords Mobile و Asphalt 9: Legends اشاره کرد.

نکته پایانی اینکه هوآوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بخش نرم‌افزاری خود انجام داده است تا این بخش را تبدیل به یکی از بهترین‌ها کند. برنامه حمایتی ستاره درخشان هوآوی سرمایه‌ای حدود یک میلیارد دلار را برای حمایت از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و بازی در نظر گرفته است که کمک شایانی به تیم‌های توسعه مخصوصا تیم‌های مستقل خواهد کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید