افتتاح حساب بین المللی یا ارزی در ترکیه بدون نیاز به اقامت

کدخبر: ۳۵۵۴۱۶
اگر قصد افتتاح حساب در ترکیه را دارید، با افتتاح حساب ارزی(hesabi döviz)، موفق به افتتاح حساب بین المللی برای خود شده اید.
افتتاح حساب بین المللی یا ارزی در ترکیه بدون نیاز به اقامت

 افتتاح حساب در ترکیه با واحدهای ارزیUSD, EUR, CAD ,CHF,…. در حساب های ارزی بانک های ترکیه ممکن می گردد. این حسابهای ارزی فقط با ارزهای مشخص شده به عنوان ارزهای معتبر فعالیت می نماید. نرخ بهره و هزینه های اعمال شده برای حسابهای بانکی با واحدهای ارزی مختلف مثلا یورو، دلار و ...ممکن است متفاوت باشد. با شماره حساب بانکی خودتان، به آسانی و با خیال راحت می توانید درداخل یا خارج از ترکیه، معاملات بانکی خود را انجام دهید، همچنین سپرده ها و پرداختها با نرخ ارزهای مختلف قابل انجام است.

افتتاح حساب بین المللی بدون مراجعه حضوری

حساب ارزی با ارزهای مشخص شده، از طریق شعب اینترنتی، همراه بانک و مراجعه ی حضوری به شعب بانک قابل افتتاح است. ساده ترین راه، استفاده از بانکداری اینترنتی و یا تماس با بانک از طریق خط تلفنی خدمات به مشتریان می باشد.

شما می توانید با افتتاح یک حساب لیره برای خود، قبل از افتتاح حساب بین المللی، هزینه ی تبدیل پول واحدهای ارزی به لیره را در تجارت و معاملات اقتصادی خارجی خود کاهش دهید. به علاوه داشتن یک حساب لیره در بانک به معنای افتتاح آسانتر حساب ارزی شما می باشد. چرا که پس از افتتاح حساب لیره، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک نبوده، از شعب اینترنتی یا تلفن بانک نیزمی توانید حساب ارزی خود را افتتاح نمایید.

با استفاده گسترده از بانکداری اینترنتی، عملیات افتتاح حساب از طریق بانکداری اینترنتی یا بانکداری تلفن همراه و بدون مراجعه به شعبه بانک، آغاز شد. با این حال، برای باز کردن یک حساب بدون مراجعه به شعبه بانک، اکثر بانک ها از شخص می خواهند که قبلا صاحب یک حساب بانکی یا کارت اعتباری باشد.

بعلاوه از طریق سیستم عامل های بانکی Enpara.com  ،Cepteteb ،e-Turuncu و غیره که خدمات بانکی دیجیتال را ارائه می دهند، افتتاح حساب کاملاً آنلاین نیزممکن گردیده است.

در بانکهایی که ازاین سرویس استفاده می کنند، افتتاح حساب بانکی به وسیله ی این سرویس از طریق اینترنت انجام می شود و اسناد ارسال شده از طریق پیک، امضا شده و حساب بانکی باز می شود.

بنابراین شما با افتتاح یک حساب لیره می توانید بدون حضور در ترکیه و از هرجای دنیا از طریق اینترنت یک حساب بین المللی افتتاح نمایید. همچنین سیستم های عامل بانکی نیز افتتاح حساب را به شکل غیر حضوری ممکن ساخته اند.

الواپلای

مدارک لازم برای افتتاح حساب بین المللی

برای افتتاح این حساب باید مدارک زیر را ارائه نمایید.

  • فرم درخواست

  •  کارت شناسایی (گواهینامه، گذرنامه، شناسنامه معتبر)

  • تاییدیه آدرس (تاییدیه توسط یک فاکتور یا مدرک بانکی معتبر)

  • افتتاح حساب لیره

مزایای داشتن حساب بین المللی

از هر یک از شعب بانک می توانید پول خود را به شکل لیر دریافت کنید و در خارج از کشور از هر دستگاه خودپردازی که پشتیبان این گونه حسابهای ارزی است، می توانید ارز دریافت کنید. علاوه بر ارزهای مشخص شده، پول خود را می توانید به ارزهای تعیین شده توسط بانک نیز دریافت کنید.

از حساب خود می توانید به یک حساب در ترکیه یا در خارج از کشور، انتقال وجه انجام دهید. همچنین وجه، به شکل لیره یا هر یک از ارزهای مشخص شده می تواند به حساب شما منتقل شود. اگر می خواهید از حساب ارزی برای پس انداز استفاده کنید، به یاد داشته باشید که ممکن است نرخ بهره در حساب سپرده ی مدت دار شما تغییر نماید.

افتتاح حساب بین المللی برای اتصال به مستر کارت و ویزا کارت

همه ی این ویژگیهای حساب بین المللی به واسطه وجود شرکتهای پولی و مالی بین المللی با عناوین ویزا و مستر می باشد که با ایجاد یک شبکه بین المللی نقل و انتقال پول، امکان تبدیل ارزهای مختلف را به یکدیگر و در همه جای دنیا امکان پذیر ساخته اند.  بانک های ترکیه نیز با صدور ویزا و مستر کارت، تحت پشتیبانی این شرکت های بین المللی شما را قادربه استفاده از این حساب بین المللی در همه جای دنیا، می سازند.

ارز

افتتاح حساب بین المللی در ایش بانک

افتتاح حساب بین المللی در ایش بانک به دو شکل جاری یا مدت دار می باشد. در ایش بانک می توانید حساب جاری ارزی با ارزهای قابل چنج افتتاح نمایید. با افتتاح حساب جاری ارزی قادر به ارسال حواله ی ارزی خواهید بود و از عابر بانکهای ایش بانک که مجهز به پرداخت ارز می باشند، می توانید ارز مورد نظرتان را دریافت نمایید. مشتریان ایش بانک می توانند از خدمات دیجیتال این بانک بهره ببرند و اگر صاحب یک حساب لیره در این بانک باشند، حساب بین المللی را از طریق شعبه های اینترنتی، عابر بانکها و یا تلفن همراه افتتاح نمایند.

حساب مدت دار بین المللی در ایش بانک، برای مشتریان امکان پس انداز را فراهم می کند. با افتتاح این حساب مشتریان می توانند ازنرخ سودی که بر اساس شرایط بازار تعیین می شود، بهره مند گردند. این حساب به شکل 1، 3 و 6 ماهه یا  1، 2 و 3 ساله و با حداقل مبلغ تعیین شده، قابل افتتاح است. این حساب نیز بدون مراجعه ی حضوری به بانک از طریق عابر بانکها، تلفن بانک و ... قابل اداره است. بنابرین برای افتتاح یا استفاده از این حساب لازم نیست در ترکیه حضور داشته باشید.

افتتاح حساب بین المللی در زراعت بانک

حساب بین المللی در زراعت بانک نیز به دو شکل جاری یا مدت دار افتتاح می گردد. با افتتاح حساب جاری در زراعت بانک، شبکه ی گسترده ی زراعت بانک مشتریانش را برای دستیابی به حسابهای خود یاری می نماید. انتقال ارز از طریق حساب جاری بین المللی در زراعت بانک برای مشتریان امکانپذیرخواهد شد.

با حساب بین المللی مدت دار در زراعت بانک، هم سپرده های مشتریان در امان است و هم از نرخ سودهای ویژه ی این بانک بهره مند می گردند. این حساب برای ارزهای دلار و یورو به مدت 1098 روز و با دیگر ارزها به مدت 400 روز قابل افتتاح است و در پایان این مدت اصل پول به همراه سود آن قابل برداشت است. نرخ سود حسابهای مدت دار شامل حسابهایی است که بیشتر از 1000دلار و به مدت بیش از 30 روز افتتاح گردند.

افتتاح حساب بین المللی برای دریافت درآمد خود از سایت های خارجی

چنانچه در متن اشاره شد، با افتتاح حساب بین المللی و با پشتیبانی شرکتهای مالی و پولی مانند ویزا و مستر، نقل و انتقال ارز چه در داخل ترکیه وچه از خارج از کشور به آسانی امکان پذیر است. برای این کار کافی است که کد سویفت (SWIFT: society for Worldwide Interbank financial Telecommunication) خود را از بانک دریافت نمایید. این کد مربوط به اتحادیه ی ارتباطات مالی بین بانکی جهانی است. با استفاده از این کد یازده رقمی، در هر جای دنیا که هستید، می توانید درآمد خود را به حساب بین المللی تان که در ترکیه افتتاح نموده اید، ارسال نمایید. 

https://www.aloapply.com/open-bank-account-in-turkey/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید