سرخطی حرفه ای در بورس

کدخبر: ۳۵۷۶۱۱
اگر وارد این مقاله شده اید، حتما به دنبال راه نجاتی برای سرمایه خود هستید. در این روز های پر نوسان بورس، شما هم میخواهید سرمایه خود را افزایش بدهید یا از ضرر بیشتر جلوگیری کنید.
سرخطی حرفه ای در بورس

سرخطی هایی که معمولا افراد به جهت خرید یا فروش سهام میزنند باید در لحظه و ثانیه مد نظرشان در سایت کارگزاری ثبت گردد، در غیر این صورت قیمت تغییر می کند و دیگر ارزش سرخطی خود را از دست میدهد .

راه حل ما برای سرخطی حرفه ای چیست؟

برای داشتن یک سفارش سرخطی حرفه ای شما نیاز به یک سری ابزار دارید که شاید تا کنون اسم شان را هم نشنیده اید. با مجموعه ای از این ابزار ها اقدام به ارسال سفارشات سرخطی می کنند و سرخطی ها به خوبی میتواند در کارگزاری ثبت و خرید شما را انجام بدهد.

راه حل اول برای ارسال سرخطی حرفه ای به کارگزاری:

اولین راه حلی که میخواهیم به شما اعلام کنیم استفاده از سرور مجازی بورس برای ارسال سفارشات سرخطی حرفه ای و عالی است.

سرور مجازی بورس

سرور مجازی بورس در واقع یک کامپیوتر 24 ساعته روشن و متصل به یک اینترنت فوق العاده پر سرعت است. شما با خرید یک سرور مجازی بورس میتوانید از هر نقطه از ایران دسترسی به پر سرعت ترین اینترنت کشور تا سرعت 10 هزار مگابیت بر ثانیه داشته باشید.

10Gbps-speed

این اینترنت دارای پینگ 1 میلی ثانیه ای، سرعت دانلود و آپلود تا 10 هزار مگابیت است.

برای تهیه این سرویس می توانید از شرکت وب داده استفاده کنید، این شرکت با بیش از 8 سال سابقه در زمینه ارائه سرور مجازی پر سرعت و سرور مجازی ایران و سرور بورس، میتواند بهترین سرور ها و اینترنت ها را در اختیار شما بگذارد تا بتوانید در سرخطی های خود موفق تر شوید.

سرور مخصوص سرخطی یا همان سرور مجازی بورس از جمله ابزار هایی است که می توانید برای افزایش سرمایه خود استفاده کنید. هزینه ای که بابت هر سرور پرداخت می شود، ده برابر ارزش بیشتری نسبت به مبلغ خود دارا است.

چرا؟ به این دلیل که با اولین سرخطی موفقی که شما بتوانید بزنید، سود آن سفارش سرخطی برابری می کند با پول سرور مجازی بورس + هزینه آن تا یک سال + سود شما از خرید آن سهام!

تا اینجا فقط یک راز در مورد افرادی که سرخطی های موفق و عرضه های اولیه ی خوب را خریده اند به شما گفته ایم برای اطلاع از بقیه ی راز های سرخطی به وب سایت وب داده مراجعه کنید.

راه حل دوم برای ارسال سفارشات سرخطی و خرید عرضه اولیه موفق:

استفاده از نرم افزار های ارسال کننده سفارش به طور دقیق

3

این نرم افزار ها نام های دیگری مثل: ربات های سرخطی، ربات ثبت سفارش اتوماتیک و ... را هم دارند. اما در واقع ربات نیستند، بلکه یک سری کُد یا نرم افزار اند که در زمان خاص با درخواست شما اقدام به ارسال سفارش برای سهم خاصی می کنند.

معمولا ارائه کنندگان سرور مجازی همراه با آن اقدام به ارائه نرم افزار های سرخطی و خرید عرضه اولیه به صورت رایگان همراه با سرور می کنند تا شما بتوانید نهایت استفاده و کاربرد را از سرور مجازی خود نماید.

این نرم افزار ها و ربات ها بار ها توسط معامله گران حرفه ای در بورس تست شده اند و شاهد نتایج مطلوب و مناسبی که به دست اورده اند شده ایم. همیشه سعی نمایید برای بهترین بازدهی در بورس از پیشرفته ترین ابزار ها استفاده کنید.

موفقیت در بورس، ابزار های دقیق و کافی هم می خواهد. همیشه در نظر داشته باشید برای شرکت در صف های سنگین خرید یا فروش، باید ابزار های کافی و لازم را در اختیار داشته باشید.

نتیجه گیری نهایی :

در بازاری که در حال حاضر وجود دارد، بهترین شرایط ممکن برای خرید و فروش در سهم های مختلف فراهم است، نباید فراموش کنیم که بورس همیشه سود داشته اشت و برای کسب سود بیشتر نسبت به سایر رقبا باید از ابزار های حرفه ای تر نسبت به رقبا و سایر افراد موجود در صف های خرید و فروش باید استفاده کرد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید