آشنایی با خرید پرفکت مانی

فروش و خرید پرفکت مانی در ایران به صورت آنی و اتوماتیک

کدخبر: ۳۵۷۹۸۷
سیستم های مختلفی از پرداخت الکترونیکی وجود دارد که می توان از آن ها برای مبادلات مالی و انتقال پول استفاده کرد، که نحوه عملکرد و کارایی آن مانند سیستم های دیگر مانند وب مانی و پی پال می باشد.
فروش و خرید پرفکت مانی در ایران به صورت آنی و اتوماتیک

شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی و همچنین خرید پرفکت مانی و یا با تهیه ی کدهای ووچر توسط سایت مورد نظرتان، هر نوع اکانتی را با هر نوع ارزی خریداری نمائید. حال چنین ارزهای دیجیتالی می تواند شامل دلار، یورو و طلا یا چیزهای دیگر باشد.

سرویس های مختلفی هستند که در چنین راستایی خدمات می دهند و شما می توانید به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی تراکنش های مالی خود را در سریع ترین حالت ممکن انجام دهید.

شما می توانید به راحتی و با داشتن یک حساب کاربری در سریع ترین حالت ممکن، در هر ساعتی از شبانه روز که خواستید حساب Perfect Money خود را شارژ نمائید و یا این که در صورت تمایل بتوانید درآمد خود را به ریال تبدیل نمائید.

خدمات فروش و خرید Perfect Money

سرویس های مختلفی که در چنین زمینه ای فعالیت می کنند، خدمات متنوعی ارائه می دهند اما در صورتی که خواستید درباره ی خدمات خرید و فروش پرفکت مانی و یا خرید ووچر پرفکت مانی آشنایی بیشتری به دست بیاورید می توانید با ما همراه باشید.

خرید ووچر پرفکت مانی و شارژ خودکار

همانگونه که پیش تر ذکر کردیم کسانی که دارای حساب پرفکت مانی هستند می توانند به راحتی و با خرید ووچر پرفکت مانی یا با استفاده از روش های مختلف پرداختی، حساب خود را شارژ نمایند و یا بتوانند برای آن اعتبار تهیه کنند.

اما با توجه به این که در بین کاربران اینترنتی، روش های مختلف پرداخت آنلاین، آن هم به صورت بین المللی وجود دارد بنابراین می توان گفت استفاده از سرویس پرفکت مانی مانند سرویس های پرداخت با ویزا کارت یا مستر کارت هنوز به خوبی رواج نیافته است.

قابل ذکر است که استفاده از چنین سرویسی برای پرداخت های آنلاین کاملا مطمئن و پویا می باشد که کاملا گزینه ی مناسبی برای مبالغ بالا می باشند و حتی شایان ذکر است با توجه به محرومیت هایی که علیه کاربران وجود دارد، با این حال این سرویس دهنده به کاربرانی ایرانی هم خدمات دهی خواهد کرد و کاربران ایرانی می توانند به راحتی و بدون داشتن هیچگونه موردی در آن افتتاح حساب نمایند.

البته این مورد هم باید خاطر نشان کرد که با توجه به تحریم های به وجود آمده در خصوص حواله دلاری و از سوی دیگر نوسانات پیش آمده در قیمت دلار، شارژ نمودن حساب پرفکت مانی می تواند کار دشواری برای کاربران ایرانی به نظر برسد و یا هزینه ی زیادی را برای آن ها در بر داشته باشد.

اما خوب می توان گفت با توجه به این که تتر یک ارز دیجیتالی با قیمت ثابت یا Stable محسوب می گردد و نوسانات قیمت در آن رخ نخواهد داد می توانید با خرید تتر و سرمایه گذاری بر روی آن به جای خرید دلار و آنگاه با تبدیل آن به ارزهای فیاتی می توانید حساب خود را شارژ نمائید.

این مورد را به این دلیل ذکر نمودیم زیرا قیمت تتر با قیمت ارز دلار برابری می کند و حالت یک به یک دارد. نکته ی دیگری که در این میان قابل ذکر است آن است که می توانید با خرید تتر علاوه بر تبدیل آن به ارز فیات توسط این ارز دیجیتالی سرمایه گذاری هایی هم انجام دهید. 

همانگونه که پیش تر ذکر کردیم شما می توانید با استفاده از سرویس های دهنده های مختلف در کوتاه ترین حالت ممکن و با روشی بسیار مطمئن حساب پرفکت مانی خود را افزایش دهید. برای انجام این کار فقط شما باید یک فرم درخواست خرید پرفکت مانی که به صورت آنلاین ارائه داده خواهد شد را تکمیل نمائید و آنگاه میزان درخواست خود را در چنین فرمی تعیین نمائید.

پس از آن که مبلغ برآورده شده را پرداخت نمودید، آنگاه شارژ حساب پرفکت مانی شما به صورت خودکار انجام خواهد شد و سپس مبلغ مورد نظر شما به حساب کاربری شما در پرفکت مانی اضافه خواهد شد.

اما باز هم متذکر می شویم که شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی به راحتی، حساب خود را به هر میزانی که در نظر دارید شارژ نمائید.

پرفکت مانی1

قابل ذکر است که در هنگام پر کردن فرم درخواست خرید پرفکت مانی بهتر است در ابتدا از صحت و سقم اطلاعات خود مطلع شوید آنگاه به فرآیند پرداخت حساب خود بپردازید.

تبدیل فروش پرفکت مانی

یکی از بزرگ ترین مزیت های چنین سیستم پرداختی برای کاربران داخلی، کاربری آن برای کسب درآمد به خصوص در سطح بین المللی می باشد. پس از کسب درآمد توسط چنین سیستمی آنگاه می توانید فرایند فروش پرفکت مانی را به راحتی انجام دهید. البته بعضی از سرویس دهنده ها هستند که این کار را برای شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهند.

برای چنین کاری کافیست تا فرم آنلاین درخواست فروش پرفکت مانی را به صورت کامل تکمیل نمائید و آنگاه قادر خواهید مقدار پرفکت مانی خود را به حساب دیگری انتقال نمائید.

در هنگام فروش ووچر پرفکت مانی این عملیات به چنین صورتی انجام خواهد شد و کافیست شما کد ووچر خود را در چنین فرمی ثبت نمائید. بعد از آن که کد خود را ثبت نمودید آنگاه مبلغ مورد توافق شما در فرم سفارش شما ثبت خواهد گردید و به حساب بانکی شما نیز منتقل خواهد شد.  برای خرید و فروش پرفکت مانی و ارز دیجیتال میتوانید وارد سایت بیت مهر به آدرس bitmehr.com شوید. و در بستری امن و با قیمت مناسب خرید و فروش انجام دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید