خدمات ارسال پول به ایران جی ادز

کدخبر: ۳۵۸۱۵۰
با توجه به اینکه بسیاری از شاغلان ایرانی در کشورهای مختلفی زندگی می کنند، برخی از آنها اندک سرمایه ای را برای عزیزان خود کنار می گذارند. با اختلاف محسوسی که بین ریال با سایر ارزها به وجود آمده این سرمایه اندک به اندوخته ای مناسب تبدیل می شود. اما انتقال پول به ایران مانند یک کارت به کارت ساده نیست و بهتر است توسط یک شرکت معتبر انجام شود.
خدمات ارسال پول به ایران جی ادز

شما می توانید با استفاده از خدمات ارسال پول جی ادز جابجایی ارز خود را به سادگی انجام دهید. در ادامه توضیحات بیشتری در این زمینه به شما ارائه می کنیم.

چگونگی ارسال پول به ایران

با توجه به مبلغی که می خواهید به ایران ارسال کنید، ما می توانیم به شما چند روش را پیشنهاد کنیم. راه اول این است که حواله سوئیفت را به حساب های معرفی شده ما واریز کنید. راه دوم واریز ارز به حساب داخلی در کشوری که در آن سکونت دارید؛ و سومین راه تحویل نقدی ارز در کشور محل سکونت می باشد.

شما می توانید از طریق فرمی که در وب سایت جی ادز وجود دارد درخواست خود را تکمیل و ارسال نمائید. همچنین می توانید از طریق تلگرام یا واتس اپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

با چه ارزهایی امکان ارسال پول به ایران وجود دارد؟

در حال حاضر خدمات ارسال پول به ایران با 9 ارز انجام می شود که به شرح زیر می باشند:

1. دلار آمریکا

2. پوند انگلستان

3. یورو

4. دلار کانادا

5. دلار استرالیا

6. یوان چین

7. ریال عمان

8. درهم امارات

9. لیر ترکیه

توجه داشته باشید که از 1 تا 5 روز کاری زمان خواهد برد تا ارسال پول به ایران انجام شود و ریال به حساب فرد مورد نظر شما واریز شود.

آسان ترین روش ارسال پول به ایران

برای اینکه بتوانید به راحتی از خدمات ارسال پول به ایران استفاده نمائید، باید یک شرکت معتبر پیدا کنید. طریقه انجام این کار به صورتی است که شما ارز خود را به حساب یک شرکت معتبر (مانند گوگل) واریز می کنید و ما معادل ریالی را به حساب بانک مدنظر شما انتقال خواهیم داد. شما دلار را به حساب ما واریز می کنید و ما ریال را به حساب مورد نظر‌تان ارسال می کنیم.

جی ادز1

شرکت جی ادز این خدمات را به صورت مستقیم ارائه می دهد و واسطه صرافی را حذف کرده است. البته با وجود این شرایط باید بدانید که قیمت خرید ارز و تبدیل آن به ریال نسبت به صرافی ها و سایت های فعال در حوزه ارسال پول به ایران بالاتر می باشد.

اعتبار ما از طرف شرکت مبدا تضمین می‌شود و با داشتن حساب‌های بانکی معتبر در سراسر جهان راه‌گشای شما خواهیم بود. ما به عنوان پارتنر رسمی گوگل شناخته می شویم و این عنوان را با سال ها فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل بدست آورده ایم.

محدودیت هایی که در این مسیر خواهید داشت

در صورتی که ارسال پول به ایران بین 3 تا 10 هزار دلار باشد، 2 درصد کارمزد بر روی آن اعمال خواهد شد. مبالغ بین 10 تا 30 هزار دلار 1 درصد کارمزد دارند و مبالغ بین 30 تا 100 هزار دلار نیم درصد کارمزد دارند. اگر بیشتر از 100 هزار دلار انتقال ارز داشته باشید هیچ گونه کارمزدی بر روی آن اعمال نمی شود. مبلغ حداکثری برای این نوع خدمات وجود ندارد و با توجه به سرمایه خود می توانید به ایران پول ارسال کنید.

در صورتی که قصد داشته باشید کمتر از 3000 دلار یا معادل ارزی دیگر به ایران انتقال دهید، ما نمی توانیم این خدمات را اجرایی کنیم. در صورتی که انتقال ارز کمتر از 3000 دلار است، باید درخواست خود را به همکاران ما ارسال کنید.

باید بدانید که خدمات جی ادز تنها مربوط به ارسال پول به ایران بوده و هیچ گونه انتقالی از ایران به سایر کشورها انجام نمی شود. یعنی شما نمی توانید از طریق خدمات جی ادز ریال خود را به ارزهای کشورهای دیگر انتقال دهید. ما خدمات ارسال پول به ایران را ایجاد نموده ایم تا بتوانیم از طریق جذب منابع ارزی به تبلیغات و رشد کسب و کارهای ایرانی کمک کنیم.

انتقال پول به ایران توسط جی ادز

شما می توانید از این خدمات در راستای گسترش کسب و کار خود استفاده نمائید؛ یا اینکه برای انتقال ارز به اعضای خانواده یا دوستان از این بستر استفاده کنید. بنابراین تفاوتی ندارد هدف شما از ارسال پول به ایران چیست. ما این خدمات را برای سهولت ارسال پول به ایران انجام داده ایم و خوشحالیم که می توانیم به همین راحتی شرایط انتقال پول به ایران را فراهم کنیم.

جی ادز2

شرکت ما در سال 95 و با هدف تبلیغات در گوگل کار خود را آغاز کرد. اصلاحات بسیاری در زمینه انتقال ارز و تبلیغات انجام دادیم و در زمینه یافتن بهترین مکانیزم انتقال پول به ایران پیشرو بوده ایم.

چه کشورهایی امکان استفاده از خدمات ارسال پول به ایران را دارند؟

در صورتی که یکی از 9 ارز ذکر شده را در اختیار داشته باشید و بخواهید از خدمات ارسال پول به ایران استفاده کنید، هیچ محدودیت کشوری وجود ندارد. بنابراین تفاوتی ندارد که در کدام یک از کشورهای جهان در حال زندگی هستید. به راحتی امکان استفاده از خدمات جی ادز را خواهید داشت.

توصیه ما به شما

امروزه اخبار بیشتری درباره کلاهبرداری های اینترنتی شنیده می شود و ما توصیه می کنیم به انتقال دهندگان نامعتبر اعتماد نکنید. قبل از اینکه بخواهید انتقال پول به ایران را انجام دهید، حتما به پیشینه موسسه، شرکت، شخص یا افرادی که می خواهند این خدمات را برای شما میسر کنند نگاهی بیندازید. با تحقیق و جستجو از سرمایه خود محافظت می کنید و به همین ترتیب از این نوع سودجویی ها جلوگیری می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید