انعقاد تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و جمعیت هلال احمر ایران

کدخبر: ۳۶۲۵۲۳
بانک ملت و جمعیت هلال احمر ایران با هدف ارتقای سطح همکاری ها، تفاهمنامه امضا کردند.
انعقاد تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و جمعیت هلال احمر ایران

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بر اساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و دکتر کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رسیده است، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی و ارائه خدمات ویژه بانکی جمعیت، شرکت ها، سازمان ها و واحدهای تابعه جمعیت در سراسر کشور افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، اعتبار زمانی تفاهمنامه یادشده به مدت سه سال شمسی تعیین شده است و با توافق طرفین برای سال یا سال های بعد قابل تمدید است.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه با اشاره به این نکته که اظهار رضایت مدیران مجموعه هلال احمر از فعالیت های این بانک، باعث خرسندی است، گفت: رضایتمندی مجموعه ای همچون هلال احمر که از مشتریان بزرگ بانک ملت محسوب می شود، مسوولیت ما را سنگین تر می کند.

وی با اشاره به این نکته که هلال احمر از سازمان های مردم نهادی است که کارهای ارزشمندی را در جامعه انجام می دهد، تاکید کرد: این سازمان در شرایط سخت خدمات خوبی را به مردم ارائه داده است و نیروهای خدوم و زحمتکش این جمعیت، با پذیرش خطرات در مواقع لزوم به یاری مردم نیازمند شتافته اند.

مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: جنس کار نیروهای هلال احمر، خدمت به مردمی است که به خاطر حوادث مترقبه، آسیب دیده و در لحظه نیازمند خدمت هستند که بی تردید این کار خیر دنیا و آخرت را در پی خواهد داشت و بانک ملت به عنوان یک بانک قدرتمند و بزرگ افتخار می کند که به عنوان بانک اصلی در کنار جمعیت هلال احمر قرار دارد.

وی با بیان این نکته که خدمت به مردم توفیق الهی است، ارزش خدمات کارکنان هلال احمر را بسیار بالاتر از سایر نهادها و سازمان ها خواند و گفت: بانک ملت تاکنون در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف همچون مدرسه سازی، احداث خانه های بهداشت، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و ... وارد شده است و آمادگی دارد تا در حوزه فعالیت های جمعیت هلال احمر نیز همچون پایگاه های امداد و نجات و ... ورود پیدا کند و بخشی از مسوولیت اجتماعی خود را در این زمینه انجام دهد.

دکتر بیگدلی در عین حال با تاکید بر این نکته که بانک ملت از نقدینگی و منابع مالی خوبی بهره مند است، برای تامین مالی شرکت های زیرمجموعه جمعیت هلال احمر به هر میزان، اعلام آمادگی و برای تسریع در خدمات دهی و پرداخت تسهیلات به کارکنان و امدادگران این جمعیت، دستورات لازم را صادر کرد.

وی با اشاره به این نکته که بانک ملت در پی کسب سود از جمیت هلال احمر نیست، یادآور شد: کارکنانی که شبانه روز و در شرایط سخت، به مردم نیازمند خدمات می دهند باید با خدمات مناسب و تسهیلات سریع بانک، انگیزه بیشتری برای خدمات رسانی پیدا کنند.

دکتر کریم همتی، رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز با اشاره به تجارب خوب خود از همکاری با بانک ملت در کسوت رییس دانشگاه و معاون وزیر، تاکید کرد: بخش عمده ای از خوبی این بانک به نیروی انسانی آن برمی گردد و رفتار شایسته و برخورد مناسب کارکنان این بانک بزرگ زبانزد است.

وی در ارتباط با همکاری امدادگران و داوطلبان با جمیت هلال احمر، اظهار داشت: از مدیران بانک ملت انتظار داریم که در تفاهمنامه جدید، این افراد را در اولویت ویژه قرار دهند تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات مالی آنان رفع شود.

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به نمود خوب مسوولیت پذیری بانک ملت در ارتباط با دانشگاه ها، اظهار امیدواری کرد که این بانک در زمینه ایفای مسوولیت های اجتماعی، حوزه های جمعیت هلال احمر را هم مدنظر قرار دهد و با مشارکت در بخش هایی همچون خانه های هلال ، در کار آموزش و ساماندهی مردم نیازمند، نقش آفرینی کند.

وی با اشاره به توقف بخشی از پروژه های جمعیت هلال احمر به دلیل کمبود نقدینگی، از مدیرعامل بانک ملت خواست تا در این پروژه ها که برخی از آنها سودده و آماده ورود به بورس هستند، سرمایه گذاری کند.

دکتر شهریاری، خزانه دار جمعیت هلال احمر نیز از بانک ملت به عنوان بانک تاریخی این جمعیت نام برد که تاکنون بیشترین همکاری را با این سازمان مردم نهاد داشته است.

دکتر شریفی سده، معاون توسعه، پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر هم در سخنانی، بانک ملت را از بانک های معتبر و صاحب نام کشور دانست و از همکاری با این بانک ابراز خوشحالی کرد.

وی جمعیت هلال احمر را جزو ۵ جمعیت توانمند دنیا و مورد اعتماد مردم ذکر کرد و افزود: بانک ملت هم از سرآمدهای بحث مسوولیت اجتماعی در حوزه هایی همچون مدرسه سازی، خانه بهداشت و ... است که انتظار داریم در بحث پایگاه های امداد و نجات و انبارهای امدادی که اجر آن کمتر از مدرسه سازی نیست نیز مشارکت داشته باشد.

صفرعلی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری هلال احمر هم از بانک ملت به عنوان یکی از بهترین بانک های کشور نام برد و گفت: این بانک از بانک های حرفه ای و تخصصی است که تاکنون همکاری های خوبی داشته و امیدواریم که با انعقاد تفاهمنامه جدید، سطح این همکاری ها به صورت قابل قبولی ارتقا پیدا کند.

محمود اخلاقی معاون مدیرعامل و محسن شجاع مدیر شعب منطقه ۴ بانک ملت هم گزارشی از تعاملات فی مابین بانک ملت و جمعیت هلال احمر ارایه کردند.

همچنین در این جلسه محمود اخلاقی، سید ابوطالب دیبایی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، محسن مقدسی و علی اکبر صابریان مدیران امور، محسن شجاع مدیر شعب منطقه ۴ و زهره صادقی رییس شعبه هجرت بانک ملت حضور داشتند.

helal-ahmar8

helal-ahmar3

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید