فرصتی برای پذیرش در دوره MBA و DBA دانشگاه تهران

کدخبر: ۳۶۳۰۸۸
با شروع فصل پاییز و بازگشایی دانشگاه‌های کشور، پذیرش دوره مدیریت حرفه‌ای کسب و کار در دو سطح MBA و DBA در دانشکده فنی دانشگاه تهران آغاز شده است.
فرصتی برای پذیرش در دوره MBA و DBA دانشگاه تهران

دوره MBA بدون گرایش (گرایش عمومی) و دوره DBA در پنج گرایش تخصصی از جمله DBA مدیریت مالی و سرمایه گذاری، DBA مدیریت پروژه، DBA مدیریت استراتژیک، DBA مدیریت بازاریابی و DBA مدیریت فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال تعریف شده اند و بنا به علاقه یا زمینه کاری، هر داوطلب می‌تواند در یکی از گرایشات نام نویسی نماید.

مقرر است درپایان این دوره‌ها، دانش‌پژوهان به عنوان عضوی از جامعه متخصصین مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی شناخته شده و با دریافت گواهینامه و ریز نمرات معتبر دو زبانه فارسی و انگلیسی از دانشگاه تهران به عنوان اولین دانشگاه ایران و یکی از شناخته شده‌ترین دانشگاه‌های دنیا، بتوانند توانمندی علمی و اجرایی کسب شده از دوره‌ MBA و دوره DBA را اثبات نمایند.

دوره‌های ام بی ای و دی بی ای دانشکده فنی دانشگاه تهران مبتنی بر تجربه و دانش فنی اساتید حرفه‌ای، متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، دانش‌آموختگان نخبه دانشگاه تهران، مفاخر برجسته کشور و متخصصان موفق و صاحب نظر می باشد.

زمانبندی برگزاری دوره:

  • دوره MBA فقط در روزهای پنج شنبه ساعت 14 الی 20 برگزار خواهد شد.

  • دور DBA در دو پکیج متفاوت ارائه می شود که داوطلب می‌تواند یکی از موارد را انتخاب کند:

  • پکیج A: روزها پنج شنبه ساعت 14 الی 20

  • پکیج B: روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت 18 الی 21

جهت مشاهده سرفصل هر دوره روی عنوان دوره MBA یا دوره DBA کلیک نمایید.

دوره MBA آنلاین و دوره DBA آنلاین

لازم به ذکر است برای اولین بار سیستم جدید آموزشی پخش زنده آنلاین در دوره‌های MBA و DBA به کار گرفته خواهد شد که ارتباط دانش‌پذیر از هرکجای ایران و حتی سراسر دنیا را بصورت مستقیم با اساتید کلاس فرآهم می‌آورد. در این سیستم نوین آموزشی ضمن ارتقای چشم‌گیر کیفیت آموزش، هزینه‌های رفت و آمد به کلاس و نیز خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش یافته است.

نحوه پذیرش و ثبت‌نام

پذیرش در دوره MBA و دوره DBA دانشکده فنی به صورت بررسی سوابق و مدارک خواهد بود و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61119824 یا 88012629 یا 88652153 (با پیش‌شماره 021) مرکز آموزش‌های عالی تخصصی دانشکده فنی دانشگاه تهران تماس حاصل نمایند تا از مشاوره علمی لازم جهت حضور در این دوره‌ها بهره‌مند شوند. همچنین دسترسی به اطلاعات لازم در وبگاه این مرکز به آدرس https://catp.ut.ac.ir/fa  فرآهم خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید